2002-04-22, 14:42
Medlem
...

Och jag får väl erkänna att det var fel att använda ordet nazistsympatisörer. Jag borde ha sagt antisemiter.

Och om du nu känner dig träffad utan att vara det kanske du borde sätta dig ned och lugnt tänka igenom vem du är så att du är på det klara med vad som gäller dig?
Citera
2002-04-22, 15:37
Bannlyst
Travis Bickle

Citat:
Ursprungligen postat av Travis Bickle
Om man inte gillar sionistiskt politik (läs israels politik) som klassats som RASISTISKT av självaste FN, ja då är man smyg nasse.

Ah nu kom det ytterligare en fördom som bekräftades
-jag är inte nazistsympatisör, men.....
Beetendet känns igen, sedan hänvisas till "faktan" om sionismen och FN (utan referenser).....så bra att jag kan hänvisa istället då?
http://www.us-israel.org/jsource/myths/mf1.html#e

Citat:
sionister hjärtvättade jude nazis som hyllar folkmördare och dag-drömmer om en mur mellan palestinier och israel. i deras ögon är araber som gräshoppor som vill äta upp israel...
det var väl en bra sammanfattining på sionister eller vad tycker du själv?

Nej det tyckte jag inte, men här är en annan jämnförelse:

Svenskar är naiva offer för arabistpropagandan som tror att Islam och terrrorism inte har några som helst sammankopplingar, även fast majoriteten av jordens krig innehåller direkta kopplingar till muslimsk fundamentalism. Därför blundar man för ovedersägliga fakta, och tycker att man ska tavarandra i händerna och sjunga -we shall overcomeee- på betryggande avstånd i ankdammen Sverige -när man inte är upptagen med att uppmana till bojkotter mot offren för samma fundamentala terrorism, medans synagogor brinner i Europa, och Svenskar som varit med om förintelsen attackeras under demonstrationer av muslimska araber maskerade i "kefias" skanderandes "död åt judarna" vars "Palestinska fränder" massmördare i Israel har ordnat mera civila barn och familjers död och massakers i rena siffror de senaste 8 åren sedan "Freds-oslo-avtal" signerades av "Fredspartnern" jämnfört med Israelsiska soldaters död under hela 6dagars kriget.

En terror som dagligen har utgått från de -icke ockuperade- men väl under palestinsk kontrollerade områdena, Dock vet Svenskarna bäst ,som inte sett krig på 180 år, hur fundamentalism fungerar.
Svenskarnas Utrikesminister "fördömmer" den Israelsiska "aggressionen" samma dag som yttterligare 6 sprängs till döds i Haifa, för att därefter åka till världens främsta terrroistsympatiserande nation och ta på sig huckle på huvudet, medans statministern tycker att ytterligare 360 skattemiljoner ska pumpas in till terroristverksamheten som heter PA, medans svenskarnas egna vårdköer växer för höftledsoperationer för de som byggde landet, samtidigt som larmrapporter kommer om att Svenskarna hantering av sina egna andra generations invandrare kostar minst 30 miljarder och är ett gigantiskt integrationsfiasko.

De Svenska åsikstpapegojorna och mellanösternförståsigpåarna riktar i stället blicken utanför rikets gränser, men missar totalt att se fundamentalisternas diktatoriska ledare öppet och vid repeterade tillfällen uppmana till Israels förintelse dels via sin egen media dels via "partiprogrammet" och dessutom hjärntvättar sina egna barn till att bli vandrande bomber i det "heligakriget" som "martyrer" som tyrannen hyllar i sina upprop till "en miljon martyrer ska marchera mot Jerusalem" och dessutom belönar flickornas som drog på sig bombältenas familjer med pengar (biståndspengarna?) efter väl utförda blodsorgier och barbarier bland Israeliska ungdomar på pizzerior, diskotek, bussar, kafeer, gator och torg, samt köpcentrum.

Istället ägnar Svenskarna sin tid att agera megafon åt muslimsk fundamentalism, i sina försök att legitimisera terrrorism.

Vad tycker du om denna sammanfattning?
Citera
2002-04-22, 17:10
Medlem
sryzons avatar
den jag irriterar mig mest på i den här diskutionen är stefan.
poletik skall diskuteras men man kan inte beskylla den på en folkgrupp speciellt när det finns en distinkt folkmassa som är emot sharons poletik. (enbart i israel ung.30%). det känns som du beskyller judar som sådant, och sedan menar att det ändå finns en minoritet som är emot sharon. men saken är att denna minoritet är stor (fortfarande minortet men stor minoritet). i de flesta judiska familjer idag finns den här diskutionen i topp. det brukar finnas minst en person som är vänster riktad och mot sharon. jag är en av dem. jag tycker inte sharon är mördare men politiskt är jag mot honom han är representant för högern. poletik kan debateras men att anklaga judenheten är ett onödigt påhopp. jag ställer mig bakom idf fast jag är mot sharon, mest därför att den här diskutionen handlar från början till slut om israel och inte sharon.
Citera
2002-04-22, 18:06
Medlem
Travis Bickles avatar
till agitatorn
du anklagar mig (och alla som är emot israel behandling av civila palestinier) för vara nazi och sen antisemit att jag hatar judar, och sedan vill du att jag ska komma med bevis att jag inte gör det. kom du istället med bevis att jag är det....

till idf
du kan skriva 40 sidor om hur älskad sharon är. jag skiter i. hitler är också älskad av vissa personer som du själv beskrev så fint.
zionism är forfarande lika med rasism

från din refrens
In 1975, the UN General Assembly adopted a resolution slandering Zionism by equating it with racism. In his spirited response to the resolution, Israel's Ambassador to the UN, Chaim Herzog noted the irony of the timing, the vote coming exactly 37 years after Kristallnacht.

Zionism is the national liberation movement of the Jewish people, which holds that Jews, like any other nation, are entitled to a homeland.

som vanligt måste nazismen brott påminnas.

så judar har rätt till hemland men inte palestinier?

det kanske också är en myt att israel lämnade FN konferans mot rasism i Durban ?

<<Svenskar är naiva offer för arabistpropagandan som tror att Islam och terrrorism inte har några som helst sammankopplingar<<
islam och terrorism samma sak? så IRA ETA JDL etc, terroristklassade organisationer är egentligen muslimer.

<<majoriteten av jordens krig innehåller direkta kopplingar till muslimsk fundamentalism<<
nej islamskt fundamentalism är inte bra har sett det på nära håll, men judisk fundametalism är heller inget att hurra över.

<<Därför blundar man för ovedersägliga fakta, och tycker att man ska tavarandra i händerna och sjunga -we shall overcomeee- på betryggande avstånd i ankdammen Sverige -när man inte är upptagen med att uppmana till bojkotter mot offren för samma fundamentala terrorism, medans synagogor brinner i Europa, och Svenskar som varit med om förintelsen attackeras under demonstrationer av muslimska araber maskerade i "kefias" skanderandes "död åt judarna" vars "Palestinska fränder" massmördare i Israel har ordnat mera civila barn och familjers död och massakers i rena siffror de senaste 8 åren sedan "Freds-oslo-avtal" signerades av "Fredspartnern" jämnfört med Israelsiska soldaters död under hela 6dagars kriget<<
en vääldigt lång mening jag kan säga att jag är emot att man bränner synagogor eller bombar kyrkor. jag är emot att man slår ner förintelse överlevande eller river civila hus.
gräv ner dig i siffror jag tänker inte komma med så här många palestinier har dött men bara så här många judar...varje död är en förlust.

Du tror uppenbarligen inte på fred du tror att om sharon går in och dödar några ledare river civila hus med människor i, då kommer palestinier att ge upp din dröm om ett land.
men jag tror att du innerst inne vet att det inte leder någon vart att de kommer slå tillbaka med fler självmordbombare.....
Citera
2002-04-23, 09:37
Medlem
Travis Bickle du har rätt i mycket av det du skriver och du KNOCKADE skithögarna fullkomligt.
Citera
2002-04-23, 10:45
Medlem
Travis Bickle

Travis, jag har inte åklagat dig för något. Det är du själv som känner dig träffad av generella uttalanden. Det är du själv som anklagar dig. Dra inte in mig i anklagandet, det klarar du så bra själv.
Citera
2002-04-23, 15:58
Bannlyst
Lilla Stefan nu tror jag du missuppfattat situationen

Citat:
Ursprungligen postat av Stefan
Travis Bickle du har rätt i mycket av det du skriver och du KNOCKADE skithögarna fullkomligt.

....hmmm det kanske inte är så konstig när man tänker efter...
Är man mentalt handikappad som du bevisligen är. så är det ju inte så uppseendeväckande märkligt att det totalt undgick dig att jag inte ens ansåg det vara värt tiden att sno ihop ett svar till Travis fördomsfulla och naiva pseudohumanisthycklande inlägg som inte innehöll något speciellt av värde ens att bemöta.

Men eftersom du nu ber om det så....

Travis: följande kan du tacka din nazist supporter stefan för:

Citat:
Ursprungligen postat av Travis
du kan skriva 40 sidor om hur älskad sharon är. jag skiter i.
hitler är också älskad av vissa personer som du själv beskrev så fint.

Jag antar att när Travis väl ställs inför det faktum,
vad det gäller Sharons väldokumenterade historia i Israel,
övergår till ignorans baserad på muslimskarabistpropaganda och allmänna fördomar.

Citat:
zionism är forfarande lika med rasism

Travis kommer sedemera med en del citat från den sida jag tidigare pekade ut, men läser uppenbarligen min länkhänvisningar selektivt, och missar totalt denna förklaring:
-------------------------------------------------------------------------------------
Zionism is the national liberation movement of the Jewish people,
which holds that Jews, like any other nation, are entitled to a homeland.

History has demonstrated the need to ensure Jewish security through a national homeland. Zionism recognizes that Jewishness is defined by shared origin, religion, culture and history.

The realization of the Zionist dream is exemplified by nearly five million Jews, from more than 100 countries, who are Israeli citizens. Approximately 1,000,000 Muslim and Christian Arabs, Druze, Baha'is, Circassians and other ethnic groups also are represented in Israel's population. The presence in Israel of thousands of dark-skinned Jews from Ethiopia, Yemen and India is the best refutation of the calumny against Zionism. In a series of historic airlifts, labeled Moses (1984), Joshua (1985) and Solomon (1991), Israel rescued almost 42,000 members of the ancient Ethiopian Jewish community.

Rasism? Att människor från minst hundra olika länder, kulturer, språk emigrerar till det mest lyckade integrationspolitiksa exemplet, under senare delen av förra århundratet bestående av människor från alla världsdelar och "raser"? Det tycker Travis är rasism?

Ett litet bevis för Travis selektiva läsande bör följande ses som exempel:

Citat:
det kanske också är en myt att israel lämnade FN konferans mot rasism i Durban ?

Efterom den tidigare bifogade länkreferensen, redan innan Travis han fällda detta omdömeslösa uttalande borde vemsomhelst och alla mycket enkelt kunnat läsa följande förklaring:
----------------------------------------------------------------------------------
In 2001, Arab nations again were seeking to deligitimize Israel by trying to make equating Zionism with racism a part of the agenda of the U.N. World Conference Against Racism, slated to begin Aug. 31 in Durban, South Africa. The United States threatened to boycott the conference if the issue was placed on the agenda.

Så att Travis inte missar denna slutsats från vita huset, är det väl lika bra att jag klipper in det?

...it's also important to send a signal to the freedom loving nations of the world that we will not stand by, if the world tries to describe Zionism as racism. That is as wrong as wrong can be, and the President is proud to stand by Irael and by the Jewish community and send a signal that no group around the world will meet with international acceptance and respect if its purpose is to equate Zionsim with racism.

White House Press Secretary Ari Fleisher

Slutsats:
Först hänvisar Travis till "FN"s beslut (utan referenser): = Allmän propaganda och fördomar. Därefter hänvisar jag till rena fakta om FN:s ageranden, något som Travis nu anser sig veta bättre än ångerfulla FN:s nya med verkligheten korrigerade beslut, efter Travis blivit överbevisad i sina naiva fördomar, så kommer Travis därefter med en personlig åsikt utan substans varseig med fakta eller logik.

Därefter en något simpel fråga som jag verkligen inte ens ansågs vara värt mödan att besvara, men nu gör ivarje fall, för att jag är så snäll.

Citat:
så judar har rätt till hemland men inte palestinier?
Judar har rätt till Judeas riken -Israel.
Araber har rätt till Arabien.
Ett muslimskt Arabien som är en sisådär 500% större än Israel.
De som idag väljer att kalla sig "Palestinier"är muslimska araber.

Citat:
en vääldigt lång mening jag kan säga att jag är emot att man bränner synagogor eller bombar kyrkor.
Här är ett typexempel på svensk naivitet som ihopblandas med fakta och ett stänk dubbelmoral. Syngogor bränts av muslimskarabiska fundamentalister, vars avlägsna(?) släktingar med våld stormat
Jesus födelsekyrka, skjutit sig in och tagit minst 50 ungdomar som gisslan och misshandlat prästerna. Självklart är Israeliska antiterroristteam intresserade av att gripa dessa eftersökta massmördare
som legat bakom otaliga dåd mot Israeliska civila familjer.
Citat:
jag är emot att man slår ner förintelse överlevande eller river civila hus.
Empatins dubbelmoral lyser genomskinligt med detta om ännu mera dumnaiva uttalande. Samma (avlägsna) släktingar till de i kyrkan, är pöbeln som drar runt på Europas gator och torg och terroriserar respektive lands medborgare, i Israel vedergälls terrorism med helt korrekt och human demolering av terroristernas bostäder.
Citat:
gräv ner dig i siffror jag tänker inte komma med så här många palestinier
har dött men bara så här många judar...varje död är en förlust.
Förnekelse av hårda men obestridliga fakta, ang Israels "Fredspartners", mordaktioner resultat de senaste 8 åren.

Varje mördad civil Israel är en förlust.
Varje eliminerad "palestinsk" terrorist är en vinst.
Citat:
Du tror uppenbarligen inte på fred du tror att om sharon går in och dödar några ledare river civila hus med människor i, då kommer palestinier att ge upp din dröm om ett land. men jag tror att du innerst inne vet att det inte leder någon vart att de kommer slå tillbaka med fler självmordbombare.....
Jag tror numera på fred genom "superior firepower" i dagens läge, då det andra fredsförslaget redan har testas med, för Israel, katastrofalt resultat.
Därefter utökade Israeliska säkerhetszoner, och på mycket lång sikt när terroristerna och deras diktatorer neutraliserats för gott, att intellektuella representanter för araberna arbetar för en normalisering, efter att de tagit över ledarskapet inför normal utbildning istället för nuvarande: fundamentala hatiska revisionistiska indoktrinerande, fanatiska, extremistiska s.k utbildningen -men det är på mycket lång sikt.

De som inte kan finna sig i att funktionera som normala människor i detta demokratiska samhälle, repatrieras till Jordanien eller Syrien eller Saudi eller Irak eller Egyptien eller...

Så, blev du gladare nu Stefan, i dina illusioner?
....Titta, snart kommer de små liven med några nya utfall
2002-04-23, 17:00
Medlem
Det är helt rätt att Israel är folkmördare...Att säga att vissa judiska grupper är maktgalna och gör vad som helst för att få pengar och makt är INTE rasistiskt eller antisemitiskt och ABSOLUT inte nasistiskt. Att vara nasist innebär inte att bara hata judar. Att vara nasist innebär att hata allt och alla, förutom den så kallade vita rasen...Att vara nasist handlar alltså om så mycket mer än att bara hata judar. Antisemitisk? Jag tycker inte att Tricky är antisemitisk alls. För att komma fram till vissa saker måste man framföra fakta och fakta är att Ariel Sharon och hans kumpaner är fascister. Att säga detta är ABSOLUT inte att vara rasist/antisemitisk/nasist, det är att tala fakta och sanningar...Titta bara i mellanöstern! Något är fel, tycker inte ni det? det tycker iallafall resten av världens befolkning. Hade någon annat folkslag (tex engelsmän, amerikaner, araber, afrikaner m.m.) gjort samma sak som Sharon gör hade nog samma kritik framförts...ATT VARA SANNINGSENLIG KAN ALDRIG KLASSAS VARA RASISTISK...Tack för mig!
Citera
2002-04-23, 17:26
Medlem
Jahood = mord

citat från IDF:
"Syngogor bränts av muslimskarabiska fundamentalister, vars avlägsna(?) släktingar med våld stormat
Jesus födelsekyrka, skjutit sig in och tagit minst 50 ungdomar som gisslan och misshandlat prästerna. Självklart är Israeliska antiterroristteam intresserade av att gripa dessa eftersökta massmördare
som legat bakom otaliga dåd mot Israeliska civila familjer."

Svar på tal:
Min kära judiska "vän" efter att ha läst ditt inlägg vet jag inte om jag ska skratta eller gråta åt din ignorans och judiska fåfänga.

Synagogor, som bränts av muslimskarabiska funamentalister.....eeehh...måste vi gå tillbaka till 500-talet???....Dina fakta är helt patetiska och man märker en klar och tydlig stänk av propaganda hjärntvätt. Du kanske inte har märkt hur den israeliska faschist armén har demoliserat de palestinska bosättningarna och rivit deras infrastruktur??? Du kanske inte har märkt hur faschist armén anser att varje palestinier är en potentiell "terrorist", där människor bokstavligen riskerar sitt liv när de går ut för att handla mat??? Dett gäller män, kvinnor, gamla och inte minst, som vi har sett otaliga fakta på, barnen. Faschist armén skyr inga medel när de skjuter skarpt mot civilbefolkningen med sina missiler och stridsvagnar.
De männen som tog sig in i jesus födelsekyrka har intagit den för att dem vet att faschist armén skulle aldrig våga storma den. Kyrkan ligger i Betlehem, där 95 % av befolkningen är palestinier, blir omringad av pansarvagnar och "kryp"skyttar. Dessa skjuter på allt som rör sig, dem tillåter inte någon media komma i närheten för att omvärlden inte ska veta vad som pågår, hur dem bokstaviligen avrättar alla som finns i kyrkan, inkusive prästerna. Dessa präster är inte gisslan, dem är belägrade under samma omständigheter som palestinier i hela Israel. Dem, dem "misshandlade" prästerna enligt dig, har själva vädjat till faschist armén att sluta terrorisera civilbefolkningen i bosättningarna. En präst lyckades ta kontakt med media och berättade hur israeliska "kryp"skyttar skjutit mot prästerna, där en av dem ligger skottskadad i kyrkan pga av armén inte släpper förbi varken röda korset eller någon annan ambulans. Om detta kan du läsa i vilken svensk dagstidning som helst, som du så slaviskt läser (sydsvenskan måste vara din personliga favorit av dessa, min gissning ). Den, som du kallade, Israeliska antiterroristteamet är inte särskillt anti, utan dem är snarare riktiga terrorister själva. De vägrar låta medicin och mat nå till de behövande i kyrkan.

Så snälla sluta lyssna så slaviskt på Sharons offentliga framträdanden, han är lika patetisk som du är. Om jag skulle vara du skulle jag titta närmare på vem Sharon verkligen är, och snälla kom inte med kommentarer som "patriot som försvarar sitt land". Titta lite närmare på vad som gömmer sig bakom den tunnhåriga huvudet och sprängda ölmagen.

Shalom på dig IDF....Foool.... 8)
Citera
2002-04-23, 18:19
Medlem
Travis Bickles avatar
<<Jag antar att när Travis väl ställs inför det faktum,
vad det gäller Sharons väldokumenterade historia i Israel,
<<

väldokumenterad? javsist, hur han fanns ansvarig till masskaren i sabra/ shatilla är väldokumenterad.

http://www.indictsharon.net/ <- ju snabare desto bättre

zionism är rasism
rasismen är riktad mot icke judar kristna och muslimer.

<<it's also important to send a signal to the freedom loving nations of the world that we will not stand by, if the world tries to describe Zionism as racism.<<
"freedom loving nations " haha och vilka är det isreal och usa?. isreal (52:e delstaten) härjnigar mot palesstiner har man kunnat läsa om varje dag i några veckor nu och usa klart de inte vill erkänna sina rasistiska brott under slaveriet (skadestånd krav?)

<<Empatins dubbelmoral lyser genomskinligt med detta om ännu mera dumnaiva uttalande. Samma (avlägsna) släktingar till de i kyrkan, är pöbeln som drar runt på Europas gator och torg och terroriserar respektive lands medborgare, i Israel vedergälls terrorism med helt korrekt och human demolering av terroristernas bostäder.<<

ojoj vilken chutzpah (berömda judiska fräckheten)
nu var du rolig alla araber är släkt med varandra vem försöker du få sympatier hos ? svenne rassarna?
human demolering ? vem är du egentligen sharon jr.? fattiga folks hem rivs och du snackar om human demolering ännu mer chutzpah....
mer om dagliga övergreppen på civila kan man läsa
http://hrw.org/press/2002/04/israel041802.htm
http://hrw.org/mideast/index.php
bland annat hur IDF tvingar civila att öpnna "misstänkta paket"

<<
Varje eliminerad "palestinsk" terrorist är en vinst.
<<
palestinier är araber som har valt sig att kalla sig palestinier. nåt fel med det? israeler fanns ju inte för 55 år sen....

<<g tror numera på fred genom "superior firepower" i dagens läge, då det andra fredsförslaget redan har testas med, för Israel, katastrofalt resultat. <<
när ni har rivit varenda hus och dödat alla "terrositer" verkligen det blir fred samtidigt som isreal ockuperar och bosätter sig på ockuperad mark? du vet svaret bättre än någon annan....

peace
Citera
2002-04-24, 00:06
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sryzon
rätta mig gärna om jag har fel men till mitt föga vetande så flydde araberna i tron att de skulle återvända snabbt (eftersom de trodde att arabstaterna skulle besegra israel snabbt)

http://www.us-israel.org/jsource/History/refugees.html

jag vill oschså notera att judar är mäniskor lika mycket som andra de finns inga karakteristiska saker med judar förutom deras religion.[/url]

us-israel är a sorglgt fars, lika as Israel. Israel är a sionist land and sionisterna är Judaisms taliberna. Dem inte ens tror på er egna Gud (dixit Golda Meir och Herzl) och dem använder Gud
lför rättfärdiga a politisk och racistisk politik.

Read all the story!

Ralph Schoenman
The Hidden History of Zionism
http://www.balkanunity.org/mideast/english/zionism/index.htm Ralph Schoenman

Les Mythes fondateurs de la politique israélienne
en francais: http://aaargh.vho.org/fran/fren/fren.html
in english: http://codoh.com/zionweb/zionmythgar.html

No one will be free until all are free. :x
Citera
2002-04-24, 14:43
Bannlyst
Ojojojoj -det känns som jag vunnit högsta vinsten på måltipset!

Därför har jag inte tid med Mr. John T Rex och G-Strings lögner just nu.

Utan äntligen fick jag kontakt med ett att dessa förvirrade terroistsympatisörer som nu i majoritet agerar
öppet som nyttiga idioter och femtekollonare.
Travis, måste erkänna att jag var lite förvirrad i början, men nu klarnade det, speciellt när jag såg ditt anarkist A.

Du är med största sannolikhet en sån där redan passerat vänster-flum-romatiker gränsen och Jan Guillou wannabe?
-Jag är inte antisemit, jag bara stödjer rena terroristgrupperingar, som öppet deklarerar judisk förintelse..."

Som förläst dig på solidaritetkonceptet, men tyvärr missuppfattat grundläggande ideologi grundkurser?
Ser ingen annan förklaring till det tidigare av dina dumnaiva arabistpropagdistiska fördomar.
Har, för det som känner igen till mig på detta forum, redan hunnit med nazister, revisionister, samt muslimer,
men aldrig en uttalad Svensk vänster kramaterroristsympatisör.

En liten fråga bara innan jag fortsätter, hur känns det att ha beundrare med sådana som klart visar sina sympatier med nazism? = exempelvis Stefan. Känns det bra att vara språkrör och en förebildför tveklöst uttalade nazistsympatisörer?

Er flumromantiska underdogmentalitetstanke är passe, då bara i Sverige består den judiska närvaron efter generationer av 20.000 judar, medans de senaste deceniumens invandringspolitik resulterat i att det idag befinner sig ca 400.000 tusen muslimer, dvs 20 gånger flera,varav de flesta inte knappast kan på sin korta tid
kan beskyllas för att ha bidragit i speciellt positiva ordalag till det svenska "multikulturella" samhället, såtillvida om du inte tycker att gruppvåldtäkter på minderåriga svenska flickor, människosmuggling, tvångsgifte (delvis inom familjen), narkotikahantering, hedersmord, gaturån, grov misshandel, förtryck och mobbing mot svenskar, och dagliga våpnade rån samt lite andra mer vardagliga krimminella influenser som medföljt denna invandring, men det kanske är "det
pris man får betala" för att lära känna främmande kulturer under rödvinseminariumena?

Då muslimska araber som (bara i Sverige nu) som exemplevis de senaste veckorna har marcherat vid upprepade tillfällen tillsammans med politiska fränder till dig, där de skanderat "död åt judarna" samtidigt som de attackerat överlevande från hitlers dödsläger, Än värre saker har de ropat på arabiska, och gjort arabiska hitlerhälsningar som dumnaiva
svenskar som du själv kanske har missat? Men det kanske var lite svårare att missa de välkända terrorist emblemben de bar i sina tåg tillsammans med davidstjärnor med likhetstecknen till nazihakkorset som unga svenska vänster representanter "stolt" uppvisade tillsammans med sitt missnöje för koncentrationslägersöverlevande judar?
När de hoppade på svenskar som demonstrerade mot "islamofobi" och misshandlade dom? Känns det bra att vara representant för en majoritet av sådan slödder på svenska gator och torg?

Strunt samma, nu tänkte jag ägna mig lite åt ditt seanste panikartade faktalösa propaganda svar.
Citat:
väldokumenterad? javsist, hur han fanns ansvarig till masskaren i sabra/ shatilla är väldokumenterad.
http://www.indictsharon.net/ <- ju snabare desto bättre
Aha det är här du hämtar din "fakta"? Vilken tur att jag redan gjort ett inlägg om Terrorbaserna Sabra och Chatilla med direkt arabisk kristet vittnesmål från en libanes om Sharons uteblivna inblandning där.
http://www.flashback.se/forums/viewtopic.php?t=447

Citat:
zionism är rasism

Det spelar ingen roll hur mycket du försöker upprepa denna lögn för dig själv, det blir inte sannare trots Goebels teser om upprepning av lögner, när det bemöts med fakta och logik, vilket jag redan gjort.
Är det därför du i ditt sektmantra fortsätter utan vidare förklaringar att maniskt fösöka intala dig detta?

Citat:

rasismen är riktad mot icke judar kristna och muslimer.

Slut i huvudet? Israel är det enda land som tillåter fullständig religionsfrihet i mellanöstern, och dessutom förespråkar tolerans mot andra religioner, för alla religioner, speciellt just mot kristna och muslimer, åk till något muslimfundamentalt land som kristen och se hur väl du blir mottagen.
Talibanafhanistan nästa drömsemester, Irak kanske?

Citat:
ojoj vilken chutzpah (berömda judiska fräckheten)
nu var du rolig alla araber är släkt med varandra vem försöker du få sympatier hos ? svenne rassarna? human demolering ?

Tack för komplimangen?
Där du erkänner den intelligensen med att snabbt kunna utpeka
med fingret direkt på den sannings-ömmande punkten?

Citat:
vem är du egentligen sharon jr.? fattiga folks hem rivs

Om jag ändå kunde ta så mycket "credit", som Sharon kan för Israels existens, skulle jag vara stolt för bidraget till utveckling och humanism
samt bevarandet av Israelisk kultur och primärt överlevnad.

Citat:
och du snackar om human demolering ännu mer chutzpah....

För att verkligen dig att förstå:
Om någon -vemsomhelst-, för vilket skäl som helst, skulle i kallt blod massmörda några som jag höll som nära och kära,antingen direkt familjemedlem eller personliga vänner, i ett dagligen återkommande terrorattentatat, skulle jag med största sannolikhet sörja.

Men om jag däremot skulle se svinets föräldrar eller anhöriga fira mordorgien med att hylla vannsinesdådet med uttalanden som "guds vilja" och "martyrskap" med direkt biljett till "paradiset", där alla dansade i glädje, och alla i denna barbariska folkfest brände mitt lands flagga, och spottade på minnet av den jag höll av, skulle jag ivarje fall se det som humant om staten bara demolerade svinens hus, för hade det varit jag personligen garanterar jag att jag att jag inte skulle gett upp förrens det sista aset den sinnesjuka familjen hade tagit sitt sista andetag, och jag skulle med lätthet ta ett eventuellt straff i fängelset med ett leende på läpparna.

Men sån är jag.

Men låt mig gissa, du är pacisfist också? Som skulle passivt åtse din eventuella lillasyster (eller någon annan familjemedlem) sprängas i småbitar over ett helt kvarter på väg till skolan i bussen, för att därefter sedan börja yra om "förståelse" för de "förtryckta", som de senaste 50 åren dränkts i EU-bidrag?

Så till ditt lilla märke:
Anarkism är lika med facsism!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in