2011-03-28, 16:15
Medlem
Tjenare!

Det är så att jag skulle behöva uppgradera mig lite ifrån mig HTC Hero, så jag tänkte på att skaffa en HTC Desire HD. Problemet är den att jag har hört att HTC kommer att släppa ett X antal telefoner det här året... Så frågan jag ställer till er: Skulle ni köpa en ny nu i veckan eller skulle ni ha väntat?

Cheers.
Citera
2011-03-28, 16:42
Medlem
techmans avatar
Jag gjorde missen med att inte kolla, så jag sitter med en desire hd nu. Inget fel på den, kanske släpar lite i responsen men annars är jag nöjd.

Jag skulle vänta några månader och kolla upp vilka som är påväg. Annars verkar Samsung galaxy s vara najs.
Citera
2011-03-28, 16:46
Medlem
Ah, okej. Men jag har bestämt mig för att aldrig köpa varken Samsung eller LG igen efter att jag använt deras mobiltelefoner innan. Så en HTC läre bli, undra bara vilken... .)
Citera
2011-03-28, 16:46
Medlem
TinnitusKukens avatar
Telefontillverkare som det går bra för kommer alltid att släppa nya modeller. Jag menar, varför inte vänta 10år? Då har du ju garanterat en 10ggr så bra mobil som den du skulle gått ut och köpt nu.

Visst, jag förstår att man kanske vill vänta tills det nya som kommer att bli coolt kommer ut men personligen känner jag att hur du än vrider och vänder på det så kommer din mobil till slut att bli omodern iallafall.
Citera
2011-03-28, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iNzanic
Ah, okej. Men jag har bestämt mig för att aldrig köpa varken Samsung eller LG igen efter att jag använt deras mobiltelefoner innan. Så en HTC läre bli, undra bara vilken... .)

Tja Nya incredible S är väl desire HD ersättaren
Finns redan i butik
Citera
2011-03-28, 17:53
Medlem
Skall man gora en prognos for detta ar inom HTCs sortiment ar det Pyramid (EVO 3D i staterna) som representerar nasta generation. Vill du saledes ha dualcore m.m blir det till att vanta.

Kanner du dig nojd med en Desire HD ar det bara att kopa. Den enda modell som kan gora den lite omodern ar Pyramiden, ev kanske det kommer en trimmad DHD ocksa (en refresh i stil med Desire S) som placerar sig under.
Citera
2011-03-28, 17:58
Medlem
Har köpt en Incredible S, hade en Desire tidigare och än så är Incredible S bättre på alla punkter och då var jag jäkligt nöjd med Desiren, bättre batteri, bättre kamera, snabbare m.m, storleken nästan samma, betydligt mer "lagom" än Desire HD som jag testat lite och tyckte den var för stor.
Härlig att surfa med också...så mycket bra mobil enligt mig och som nån skrev, man kan ju aldrig köpa ny mobil om man ska vänta för att få en bättre....
Citera
2011-03-28, 19:04
Medlem
Kollade precis upp Incredible S och den verkar riktigt lovande! Får väl ta en tur till Telenor imorgon för att klämma lite på de båda och förhoppningsvis följer det med en HTC stämplad kartong med hem
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in