2011-03-28, 15:08
Medlem
Hade ingen aning vart jag skulle placera tråden.

Shue, jag vet hur man får tag i Kurdistans flagga men bara i väldigt stor storlek. Jag har redan många, men jag vill ha en liten som jag kan ha på min vänstra arm på jackan. Får fan lust o be min mamma sy en men jag vet att man kan få tag i de. Förut fanns det på newroz men nu säljer de bara skit grejer.

Jag visste en holländsk sida förut som jag beställde massor grejer ifrån, vart riktig bra. Men glömt namnet.

Har ni några ideer eller kreativa förslag. Vill verkligen ha eller jag måste ha det är viktigt.

mvh
Citera
2011-03-28, 15:14
Bannlyst
Skriv ut en via Google och klistra på?
Citera
2011-03-28, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChiefWahoo
Skriv ut en via Google och klistra på?

lol ahaha skämmigt jag vill ha nåt riktigt i te.x tyg eller nåt. Och sy fast.

Men om jag lyckas skriva ut en riktig bra bild i perfekt färg o sånt kan vara värt, klistra/limma på en gammal jacka.
Citera
2011-03-28, 15:23
Medlem
Pallevantes avatar
Om ni på kreativt sätt kan tillskansa er ett helt land måste ni väl kunna hosta upp en liten tygflagga?
Skämt åsido, köp färgerna och bygg dig en egen flagga om du har svårt att hitta i någon affär.
Citera
2011-03-28, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallevante
Om ni på kreativt sätt kan tillskansa er ett helt land måste ni väl kunna hosta upp en liten tygflagga?
Skämt åsido, köp färgerna och bygg dig en egen flagga om du har svårt att hitta i någon affär.

va? Eller fall tror jag kan fråga min mamma om hon kan sy en eller brors fru mammas bror fru. Finns massor som kan sy, Grejen är allt finns i Stockholm. Jag bor i Uppsala här finns inget i Stockholm skulle jag kunna fixa direkt finns överallt.
Citera
2011-03-28, 20:30
Medlem
Pallevantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olle01
va? Eller fall tror jag kan fråga min mamma om hon kan sy en eller brors fru mammas bror fru. Finns massor som kan sy, Grejen är allt finns i Stockholm. Jag bor i Uppsala här finns inget i Stockholm skulle jag kunna fixa direkt finns överallt.
Det var väl bara en halvtimme nånting att åka till stockholm från uppsala?
Citera
2011-03-28, 22:31
Medlem
vart.e.alla.guzzars avatar
Typ en sån här? http://www.canadaspatchking.com/cpks...roducts_id=513
Citera
2011-04-19, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vart.e.alla.guzzar
Typ en sån här? http://www.canadaspatchking.com/cpks...roducts_id=513

Det där va riktigt bra, har du beställt?
Citera
2011-05-02, 15:05
Medlem
vart.e.alla.guzzars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olle01
Det där va riktigt bra, har du beställt?
nej orkar inte beställa men gör det du.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in