Citat:
Ursprungligen postat av freeworldTV
ta en stlbit som du vrmer i en eld eller p spiselplatta tills den glder
Problemet ar att vi inte har den spiselplattan eller mojlighet till att gora en eld

,och jag antar att en vanlig tandaren inte skulle fungera?
Citat:
Ursprungligen postat av berberine
chock dee kraab!
Ar i ett land dar du tror det kommer ifran, och ja, nar vi fick dte sa var det mer klibbigt lite mer oljeaktigt, men nu over natten sa var det helt torkat, nu ar det som en riktigt javla fet svartete. klibbigt som attans! ocksa luktar det lite lakris, inte starkt men man kan kanna en liten liten doft av det.
Ah fan, den dar yaban drog jag pa i ett annat land, ruset ar okej, men javlar om det ar utblandat med det, mina k'a'kar klarar inte av centralstimulanta langre.
Citat:
Ursprungligen postat av SmileyCulture
Om ts kr med gldgat spett, s var snabb med dragen, det r ltt att det brinner upp ondigt fort.
Okej, det ska jag tanka pa!
tankte ocksa kanske kaka det men jag har ingen aning om dosering och har faktiskt inte en susning hur mycket det kan vara, mitt ogonmatt ar at skugen numera.
Hehe, ar sjalv riktigt nojd, kom faktiskt som en slump och hela asien resan har jag vantat pa att testa riktigt Opium, har bara testat nagra fatal olika opiater,opioder men jag vill testa den riktiga varan sa att saga och att den bara hamnar i handen av en ren slump!

Men vad tror ni om jag anvander aliminuimfolie da? viker den som ett blad och sen varmer uter pa biten och later oljan rinna fram och tillbaka?
Fy fan, nu har jag redigerat om det har inlagget sakert 10 ganger eller natt. skyller pa att de har riktigt fint gras har ocksa