2011-03-28, 08:10
Medlem
KKNDs avatar
Ar i Asien sa ni far ursakta att jag inte har nagra prickar over nara bokstaver!

Har kommit over Ra Opium. men nu undrar jag hur jag ska roka detta pa basta satt.
Jag tankte om man kan roka det pa samma satt som man freebasar med folie?
Ar i en liten stad med fa manniskor som kan engelska och vill inte fraga vem som helst for att hjalpa mig hur jag ska gora, ni forstar sakert.

Jag vet hur man roker H, skulle det ga att gora pa samma satt med Opiumet(nar man har sin foliebit och suger i sig roken med sugror och eldar underifran)?
Sen tva saker till, jag vet att man inte ska dricka alkohol nar man brukar opiater, men funkar Valium?
Roka brass antar jag borde vara helt okej iaf?

Snabba svar onskas, aven om jag vet att det ar tidigt hos er! sa jag har overseende

(ja jag har forsokt soka i forumet men det ar fasen svart utan A, A och O. och sa har jag inte sa mycket tid pa mig!

Vi hors! och bugar och bockar for kommande svar! tack och hej!
Citera
2011-03-28, 08:17
Medlem
freeworldTVs avatar
Stt rkbiten p en pinne, ta en stlbit som du vrmer i en eld eller p spiselplatta tills den glder, anvnd sedan din gldande stlpinne till att f biten att "brinna"/avge rk. Sug i dig rken med valfritt verktyg. Gr att gra varianter p detta, naturligtvis.

Alkohol, nej. Brass, sjlvklart. Valium r nog ocks okej i en ngorlunda moderat mngd (beror p tolerans, etc), lite frsiktig br du nog vara med benson nd.

Lycka till!! (Avundsjuk! )
Citera
2011-03-28, 08:35
Medlem
Berberines avatar
r du i Laos?

Gr som han ovan sa.
Sjlv brukar jag ha med en opiumpipa nr jag r dr. Absolut bsta sttet, visserligen lite slsaktigt, men vad gr det nr det r billigt

Hur r opiumet?
r det vldigt klibbigt? Om du r i ett land dr Opiumet med strsta sannolikhet kommer frn laos/Burma (typ Kamobja, Thailand, Vietnam), s r det stor risk att det r utsptt med en form av chokladliknande substans, testa det genom att lta lite ligga framme ver natten. Torkar det inte r det dligt, men har du lg tolerans borde det funka nd.
Akta dig ocks fr opium utblandat med "yaba" (meta-amfetamin).
That's it.
chock dee kraab!
Citera
2011-03-28, 08:43
Medlem
Om ts kr med gldgat spett, s var snabb med dragen, det r ltt att det brinner upp ondigt fort.

Ocks jvligt avundsjuk.

PS
Jag brukade kka det, lite trkigare dock.
Citera
2011-03-28, 09:35
Medlem
Berberines avatar
Fast hller i sig desto lngre
Citera
2011-03-28, 11:25
Medlem
KKNDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av freeworldTV
ta en stlbit som du vrmer i en eld eller p spiselplatta tills den glder
Problemet ar att vi inte har den spiselplattan eller mojlighet till att gora en eld ,och jag antar att en vanlig tandaren inte skulle fungera?

Citat:
Ursprungligen postat av berberine
chock dee kraab!

Ar i ett land dar du tror det kommer ifran, och ja, nar vi fick dte sa var det mer klibbigt lite mer oljeaktigt, men nu over natten sa var det helt torkat, nu ar det som en riktigt javla fet svartete. klibbigt som attans! ocksa luktar det lite lakris, inte starkt men man kan kanna en liten liten doft av det.
Ah fan, den dar yaban drog jag pa i ett annat land, ruset ar okej, men javlar om det ar utblandat med det, mina k'a'kar klarar inte av centralstimulanta langre.

Citat:
Ursprungligen postat av SmileyCulture
Om ts kr med gldgat spett, s var snabb med dragen, det r ltt att det brinner upp ondigt fort.

Okej, det ska jag tanka pa!
tankte ocksa kanske kaka det men jag har ingen aning om dosering och har faktiskt inte en susning hur mycket det kan vara, mitt ogonmatt ar at skugen numera.

Hehe, ar sjalv riktigt nojd, kom faktiskt som en slump och hela asien resan har jag vantat pa att testa riktigt Opium, har bara testat nagra fatal olika opiater,opioder men jag vill testa den riktiga varan sa att saga och att den bara hamnar i handen av en ren slump!
Men vad tror ni om jag anvander aliminuimfolie da? viker den som ett blad och sen varmer uter pa biten och later oljan rinna fram och tillbaka?

Fy fan, nu har jag redigerat om det har inlagget sakert 10 ganger eller natt. skyller pa att de har riktigt fint gras har ocksa
Senast redigerad av KKND 2011-03-28 kl. 11:55.
Citera
2011-03-28, 17:51
Medlem
Qidushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KKND
Ar i Asien sa ni far ursakta att jag inte har nagra prickar over nara bokstaver!

Har kommit over Ra Opium. men nu undrar jag hur jag ska roka detta pa basta satt.
Jag tankte om man kan roka det pa samma satt som man freebasar med folie?
Ar i en liten stad med fa manniskor som kan engelska och vill inte fraga vem som helst for att hjalpa mig hur jag ska gora, ni forstar sakert.

Jag vet hur man roker H, skulle det ga att gora pa samma satt med Opiumet(nar man har sin foliebit och suger i sig roken med sugror och eldar underifran)?
Sen tva saker till, jag vet att man inte ska dricka alkohol nar man brukar opiater, men funkar Valium?
Roka brass antar jag borde vara helt okej iaf?

Snabba svar onskas, aven om jag vet att det ar tidigt hos er! sa jag har overseende

(ja jag har forsokt soka i forumet men det ar fasen svart utan A, A och O. och sa har jag inte sa mycket tid pa mig!

Vi hors! och bugar och bockar for kommande svar! tack och hej!

Du vill inte rka det, du vill inhalera ngorna. Du behver en vrmeklla, och ngot att suga i dig ngorna genom.

Det r lite knepigt men klart en av de intressantare opioidupplevelser du kommer tillskansa dig. Ropium kan ocks lggas under tungan fr upptagning i blodstrmmen drifrn. Ngot mindre slsaktigt n att ta det.

Tillgg, om du har kkproblem av stimulanter, frsk f tag p kosttillskott som innehller magnesium. Det r muskelavslappnande, neurologiskt nyttigt och dmpar stimulantiaorsakade muskelspnningar avsevrt.
Citera
2011-03-29, 06:15
Medlem
KKNDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qidush
Du vill inte rka det, du vill inhalera ngorna. Du behver en vrmeklla, och ngot att suga i dig ngorna genom.

Det r lite knepigt men klart en av de intressantare opioidupplevelser du kommer tillskansa dig. Ropium kan ocks lggas under tungan fr upptagning i blodstrmmen drifrn. Ngot mindre slsaktigt n att ta det.

Tillgg, om du har kkproblem av stimulanter, frsk f tag p kosttillskott som innehller magnesium. Det r muskelavslappnande, neurologiskt nyttigt och dmpar stimulantiaorsakade muskelspnningar avsevrt.

Jo, jag vet att jag ska inhalera angorna. Jag har forstatt det aven tidigare och om du laser de andra svaren sa star det tydligt att det ska uppvarmas och inte brannas.
Och som jag aven skrev tidigare, Jag har ingen aning om dosering eller hur mycket jag skall ta, darfor kanner jag att det skulle vara en ren chansning att bara kaka det eller lagga under tungan.

Ang. centralstimulanta sa ar den tiden forbi for mig. men tack for tipset!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in