2007-07-14, 12:14
Medlem
Androass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonko
Under mina 6år har sådant inte förekommit, självklart så berättar man kanske för någon bekant om man har haft stora problem med en specifik bil men inte mer än så.
Under mina fyra veckor förekom sådant
Nåja, kanske är det några få mackar i ett speciellt område, men hursomhelst så var det så det gick till iafall...
Citera
2007-07-14, 13:45
Medlem
fuckshitups avatar
hmhmhmh

Vad ni/du än gör ( orkade inte läsa det du skrivit, bara rubriken ).
Är det en 'äkta' ziggis så ta det lugnt. Dom är helt jävla flänga i huvet
Citera
2007-07-14, 14:42
Medlem
Tagens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fuckshitup
Vad ni/du än gör ( orkade inte läsa det du skrivit, bara rubriken ).
Är det en 'äkta' ziggis så ta det lugnt. Dom är helt jävla flänga i huvet

Ta det lugnt? det lär väl inte hindra de från att stjäla, en "äkta" ziggis är väl en fulllärd tjuv?

Iaf så såg jag ett gäng zigenare med kjolmamma och en massa ungar glida in på hemköp samtidigt som jag, och jag märkte att han i den närmsta kassan tittade lite extra på dem, så jag följde efter dem i butiken hela tiden och glodde på dem men såg inte att dem stal något, kanske är dem så snabba att blotta ögat inte hinner med
Citera
2007-07-14, 15:11
Medlem
Det var väl på 1200-talet i Holland eller likn som man fick pengar om man dödade zigenare? Olika mycket beroende på om det var barn, kvinnor eller män.

Sådan jakt borde man införa idag också på zigenare och dylikt slödder. Araber, Indier och allt vad de nu kallas nuförtiden.
Citera
2007-07-14, 15:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Magirus
Det var väl på 1200-talet i Holland eller likn som man fick pengar om man dödade zigenare? Olika mycket beroende på om det var barn, kvinnor eller män.

Sådan jakt borde man införa idag också på zigenare och dylikt slödder. Araber, Indier och allt vad de nu kallas nuförtiden.
Och vad hade DU gjort då? Gå med huvud ner pls.
Citera
2007-07-14, 21:07
Medlem
johnny-62s avatar
Zigenare stal snus för 20 000 kronor

Kalmar. Det var för drygt tre veckor sedan som närbutiken Norrservice på Norra vägen i Kalmar utsattes för ett rånförsök av en grupp zigenare.
Brottet rubricerades från början som rån men i dagsläget så är endast en av zigenarna, en 25-årig kvinna åtalad för stöld.

Det var under dagen som uppskattningsvis fyra eller fem personer varav en av dem den åtalade kvinnan går in affären. Samtidigt som en av zigenarna försökte uppehålla ägaren av butiken med att köpa cigarettpapper för 13 kronor, så tog de andra i gruppen sig in i ett kylrum där tobaksvarorna förvarades.

Med sig ur kylrummet lyckas kvinnan ta med sig inte mindre än 410 snusdosor värda omkring 20 000 kronor, i kjolen. Att zigenarkvinnor använder sin kjol för att stjäla saker är heller ingen ovanlighet, och vid ingripanden har det inte allt för sällan hänt att man hittat inbyggda krokar och andra verktyg för att bära med sig stöldgods under kjolen.
http://www.info14.com/inrikes.php?id=1642

Ryms mkt under dom där stora kjolarna..
Citera
2007-07-14, 21:25
Medlem
pöbelns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnny-62
Ryms mkt under dom där stora kjolarna..

Heh, någon mer som minns klippet som tom aftonbladet på hemsidan med hon som langar in två dunkar motorolja under skynket ?
Citera
2007-07-14, 21:38
Medlem
johnny-62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pöbeln
Heh, någon mer som minns klippet som tom aftonbladet på hemsidan med hon som langar in två dunkar motorolja under skynket ?
Ja jag minns den, den filmen var ju med på efterlyst också.
Men otroligt dom kan få plats med så jävla mkt, 41 stockar snus..
Citera
2007-07-14, 22:06
Medlem
Svampfests avatar
Jag är lite nyfiken på ifall man inte skulle kunna få zigenarkjolen till "förberedelse till stöld", alltså som conz skrev så kan man inte plocka en person som tagit något förräns denna gått förbi sista betalningsmöjligheten.

MEN ifall du ser någon plocka ner varor i en preparerad kasse/låda/ryggsäck (sån som bågarna inte går igång på) så kan du utan problem arrestera vederbörande inne i butiken för hans uppsåt då är utan tvivel att stjäla varorna.

Jag vet av egen erfarenhet att zigenarna har krokar under kjolarna (läs 9st 4-liters oljedunkar upphängda därunder), detta borde gå hur bra som helst att applicera på "förberedelse till stöld".

Frågan är alltså då vad som händer ifall Herr conz plockar en zigenare inne i butiken som han ser snatta något och han hävdar att deras kjolar ger honom den rätten genom att de är verktyg för förderedelse till stöld?

Citat:

Även i Finland under finska vinterkriget, de länsade gårdarna när männen var ute och krigade.
Citera
2007-07-14, 22:18
Medlem
Wittgensteins avatar
Med tanke på hur hårt våra politiker har kämpat för att ingen ska få kröka ett hår på zigenarnas huvud så är det bara att s.a.s gilla läget och se glad ut.
Citera
2007-07-14, 22:47
Medlem
baslarss avatar
Ta in fler så blir det bättre!
Citera
2007-07-15, 09:59
Medlem
enbart finska zigenaresom har sådana kjolar, inga andra zigenare har sånna kjolar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in