Citat:
Ursprungligen postat av Henkko
nej, förklara vad det betyder?
Jag vet att du är ironisk nu, men jag ger en slags förklaring ändå, från susning.nu:
"
Sarkasm (från grek. sarkasmos) är ett yttrande, ett stickord eller en replik som innehåller skarpt ironiskt eller hånfull kritik, eller ett bitande skämt som inte är avsett att roa den som blir utsatt.
Jämför med: humor, skämt"
Till alla andra: Cirkulera. Här finns inget mer att se. Återgå till vad ni höll på, eller skriv något som hör topicen till i denna halvt vilsna tråd.
Jag ber om ursäkt för att ha varit delaktig i detta meningslösa OffTopic-tjafs.
Tack för ert överseende.
//Mr Radarkontakt