Jag hade en tvist med en mycket "trevlig" kille på Webbhallen, Sveavägen för ett par veckor sedan. Ber om ursäkt att jag är lite vag i beskrivningen, det har dock inget med att jag är rädd för repressalier från WH

.
Jag hade dagen innan köpt en vara till min fina dator. Jag hade läst produktbeskrivningen på deras websida och såg tyckte den skulle passa mig perfekt. Jag var dock lite orolig att den skulle sakna stöd för en anslutning men det stod inget om det i beskrivningen. På andra liknande produkter stod det tydligt att stödet saknades.
Hur som haver. Väl på tuben på väg hem läste jag på förpackningen och vad ser jag? I nån jävla finstilt text står det att det saknas stöd för anslutningen!
Dagen efter var jag således tillbaka med oöppnad förpackning och kvitto och hade följande diskussion (efter 30min väntetid):
Jag: Hej, jag var inne igår och köpte den här. (Håller upp kartongen)
Han: Jaha
Jag: Det visade sig visst att den inte hade stöd för anslutning B, bara för A. Detta framgår inte heller på er websida.
Han: Aha. mm... (Tittar på kartongen)
Jag: Den är oöppnad
Han: Men det finns ju inga som stödjer B
Jag: Ehh.. jo, jag har sett flera. Ni verkar dock inte ha någon.
Han: Näe, det tror jag inte. Det vet ju alla att B inte stödjs.
Jag: Men snälla, det finns visst. Jag har en äldre modell hemma som tyvärr är trasig och jag vill köpa en ny.
Han: Hopp, om du hade läst ordentligt på websidan så hade du fattat att denna inte funkade
Jag: (Som nu börjar lacka ur) Ehh.. vad sa du?
Han: (Mumlar nåt och säger sen) äh, glöm det du får pengarna tillbaka.
Till saken hör att det finns gott om produkter som stödjer denna anslutning men de säljer nog inte så bra så Webbhallen tar in dem.