Citat:
Ursprungligen postat av Schaffer
OT så in i helvete men...
Det låter som om du lever ett bra liv som säkert de flesta skulle vara jättenöjda med, men det fetstiltmärka imponerar inte på mig utan det låter istället väldigt illa i mina öron eftersom du är sambo och har barn.
Dumt av mig att göra en jämförelse vill inte framstå som förmer än andra, men jag blir så jävla trött när någon sitter och raljerar med sina inskränkta åsikter. Speciellt som man inte kommit längre själv. Jag har gått den långa vägen från att ha suttit spökligt i skiten en gång i tiden, och är därför känslig för sådan kritik RP riktade mot mig. Jag tror dessutom på normal hyffs och ton mellan människor irl, och där skiljer sig jag och RP en del. Någon skrev att det var kul att läsa saker folk skrev under rus. Tja, visst, men jag står för det i dag oxå och ruset bestod av en flaska vin, långt från krypstadie alltså och jag kunde fortfarande säga sex laxar i laxask, fort.
Samtidigt är det väl tjusningen med FB, just att det förmår en att brinna till, annars vore det ju likgiltigt. Hade det varit någon annan än RP hade jag inte skrivit något. Men snubben har otaliga gånger talat om hur imun mot kritik han är så jag tror nog han kan hacka i sig det, dessutom tror jag att han bara existerar som en internetföreteelse och försvinner när skärmen släcks ned. Läser man mellan raderna så hittar man mycket mjukis där. Vad han tycker är kul är att provocera, och jag gissar att han hade skapligt kul igår.
Beträffande det fetstilta så ingår det som en tyst överenskommelse i mitt förhållande, så är det med det.
On topic igen!
Jag ska aldrig lägga en enda vara rätt på ett band igen. Handlade igår och köpte bl.a GT. Gillar Aftonbladets bil-bilaga och tog en. Vänder mina varor rätt och den tysta kommunikationen med den leende kassörskan flödar. När hon så kommer till mina tidningar, som jag lagt sist, påpekar hon att AB´s bilaga får jag minsann inte köpa tillsammans med GT. Eftersom jag förväntade mig särbehandling då jag varit så duktig, rämnar min värld en smula där. Jag kan acceptera att de inte reser sig upp och kramar mig, men att jag inte fick köpa bilagan ser jag som ett svek och därmed anser jag oxå att handsken är kastat. Nu jävlar ska det gås ut i korståg mot illasinnade svek-kassörskor.
Så motvilligt får jag tacka dig RP, för att du öppnade mina ögon och visade att de stora frågorna i livet kan hanteras på mer än ett sätt.