2006-07-18, 23:10
Medlem
tjaboooos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brille68
Jag vet att detta kan jag nog vara ganska ensam om att reta mig på,

du är inte ensam om de.
men är det nåt jag retar mej på är alla idioter som inte vet vad högerregeln är för nåt itrafiken och i synnerhet väjningsplikt.
kör mycke moped och fick bromsa hårt 3ggr idag för att inte få nån idiot i sidan, kan väl nämna att jag är jäkligt glad att ja är extremt petig när det gäller bra bromsar.
Citera
2006-07-19, 13:48
Bannlyst
Invandrar kärringar är det värsta som finns...,.,,.,
Citera
2006-07-19, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buyzaba
Hade min farsa stått i kön hade de fått höra en kommentar som verkligen kändes (om personen ifråga är mottaglig). När vi stod i varuutlämningen till Elgiganten så sa han att han var väldigt nära att utropa "Tillverkas varorna under tiden vi väntar?!", men han sa att han inte ville göra expediten arg i onödan utan ville bara komma ifrån det svettiga tillhålet... Han hade dock inte bangat för det om han väntat lite till. Vet inte många som har en sådan "osvenskhet" mentalitet som han, bland annat kan han börja samtala med vem som helst om vad som helst.

Jag hade nog också påpekat att människan var en idiot (inte ordagrannt dock) om hon gjorde som det sades. Visst finns det nonchalanta jävla människor som verkligen slöar när de ska packa ner så ibland undrar jag varför jag själv stressar med att packa ner varorna. Är likadant när man kör bil, folk visar mig ingen hänsyn så varför ska jag göra det? Men det är farligt att börja tänka så och jag kommer förmodligen inte göra det heller

Yeah coola killen, kan man få autograf av din farsa?
Verkar vara en riktig tuffing..

Haha du verkar därimot vara en sådan skitstövel, "Nä han kör ju mot rött, då gör jag det oxå"
Citera
2006-07-19, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Conny Halme

Luktar illa gör dom också
Citera
2006-07-19, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boots&Braces
Luktar illa gör dom också

Och ser äckliga ut
Citera
2006-07-19, 15:15
Medlem
slipZens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Conny Halme

Efter särskrivare men före vanliga kärringar.

T: Själv har jag nästan lite dåligt samvete för att jag uppehöll en buss 2 minuter extra igår då jag inte visste om jag skulle med eller inte...

Däremot så skulle man nog kunna klara att "ryta till", problemet är bara att man är för tillbakalutad för att orka bry sig (bra musik i lurarna och en godispåse i handen, hur kan man då bli sur över att behöva köa några minuter extra?)
Citera
2006-07-20, 00:12
Medlem
weiskorvs avatar
Ja vem fan orkar bry sig.. Förutom i sitt trygga och säkra plåtfort aka bilen. Där inne är man kaxig
Citera
2006-07-20, 13:51
Medlem
tomgreens avatar
Bråk i någon kö till gatukök

EDIT: http://www.youtube.com/watch?v=s5AO_lDMYB8

Citera
2006-07-20, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tomgreen

så shöön kille!
Citera
2006-07-20, 18:26
Medlem
rabiess avatar
Citat:

Nån borde ju för satan släpa människan bakom hörnet och ge honom ett nackskott, inte för att han är invandrare utan för att han uppenbarligen inte äger rätten att existera...
Citera
2006-07-20, 18:42
Medlem
Schaffers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scar
så shöön kille!
Vill du knulla med honom?
Citera
2006-07-20, 18:58
Medlem
Citat:

Tack för ett gott skratt...och allt annat jag hittade tack vare länken youtube!
Vet man var man kan surfa när man behöver förströelse och saker som kan få en att må bättre....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in