Jag har hört hårresande exempel, där man ser det som ett stort helgnöje att åka och storhandla!
Då skall man inte bara handla mat, utan det krävs en tur till Jysk också...
IKEA kan funka, men Jysk är bättre för deras parkering är mindre och trängre.
Då kan man hålla på och släpa ut tvillingvagnar och skit, så alla kan se vilken lycklig familj man är.