2008-07-18, 03:14
Medlem
WHAT THE FUCK. Massa dör just nu i Afmuthafuckingghanistan men människor bryr sig om en jävl björn i UsmuthafuckingA????
Citera
2008-07-18, 03:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PXK
WHAT THE FUCK. Massa dör just nu i Afmuthafuckingghanistan men människor bryr sig om en jävl björn i UsmuthafuckingA????

Ingen bryr sig om afghaner.

Bortsett från att det skulle en svart afghan då.

Kanske inte så många som fattade skämtet men ...
Citera
2008-07-18, 03:59
Medlem
b0gfettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ÄruBängEller!

TS: Borde väl ligga i mediadelen av forumet?
Citera
2008-07-18, 09:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PXK

Så man ska bara skriva om det då? Hur kul är det då att läsa tidningen?

Citat:
Ursprungligen postat av b0gfetto
TS: Borde väl ligga i mediadelen av forumet?

Varför då? Jag tycker inte att det verkar som om TS vill diskutera Media på något sätt, utan syftet är väl snarare att diskutera det roliga i att det inte bara är människonegrer som gör inbrott, utan även .. "björnnegrer"

TS: Ja, jag tyckte också att det var roligt iallafall.. Den greps tydligen senare i en bil som anmälts stulen, och med en herrans massa crack på sig!
Citera
2008-07-18, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ÄruBängEller!

Kanske inte så många som fattade skämtet men ...

hahaha
Citera
2008-07-18, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BalleAnka
Det är vi som är kunder och alltså betalar din lön. Det är du som ska flytta på dig för att göra det enklare för oss.

Alternativt kan man hitta en balans mellan butiksbiträde och kund.
Citera
2008-07-20, 20:01
Medlem
Bara idioter som läser aftonbladet.
Citera
2008-07-21, 00:54
Medlem
Det är ju fan det bästa som finns?
Citera
2008-07-24, 02:51
Medlem
von_Ss avatar
Hemköps nya "korgvagnar"

Nu vet jag inte hur nytt detta är för er i storstaden. Men för mig som bor i Dalarna så är det både nytt och cp-röv-irriterande.

Hemköp har alltså kommit med en s k nymodernighet. De har skrotat sina gamla vanliga korgar (SOM VAR SKÖNA SÅ IN I HELVETE) och istället införskaffat en massa korgvagnar. Antagligen enbart för att de säljer så inihelvete dåligt och måste komma på nåt nytt (sänk priset istället...).

De nya korgvagnarna vet jag fan inte hur de har tänkt att man ska använda. Det finns ett "draghandtag" som man ska dra dem i. Men det är byggt för dvärgar och alla som är längre än 1.45 måste gå med bananböjd rygg om de ska dra skiten (vilket är syftet). För oss 99% av befolkningen som inte är superkortväxta så finns fortfarande ett vanligt handtag så man kan lyfta korgen som vanligt. Problemet är bara att hjulanordningen plus draganordningen väger ca 45 kilo extra jämfört med en vanlig hederlig korg och gör lyftandet obekvämt som fan.

Det går både att dra vagnjäveln och lyfta den. Men båda alternativen är sjukt obekväma för en person som inte är cp-mongo. Håll med mig!

http://farm1.static.flickr.com/100/309348103_65adf8e0cc.jpg?v=0 Bild på dumheterna. Död åt den jävla fittan som kom med idén. Antagligen blev han rik på kuppen.

Jag tycker vi ska demonstrera mot dumheterna. Bojkotta Hemköp kanske? Jag gör det redan...
Citera
2008-07-24, 03:01
Medlem
Barbafettos avatar
Håller med... finns iaf på coop och ica här...

Bättre än att bära iofs men som du säger, konstruerade för de runt 160cm eller så..

Komplement men inte ersättning till kundvagnar/vanliga korgar imo..
Citera
2008-07-24, 03:03
Medlem
Fraternités avatar
Det handlar om dragteknik. Du kommer att uppskatta den när du vant dig.
Citera
2008-07-24, 03:04
Medlem
mentozs avatar
håller med dig till hundra. bor själv med i dalarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in