2012-04-15, 12:40
Medlem
kaaalis avatar
Kärringar som verkar gå och växla in allt i mynt innan de handlar så de kan använda jämna pengar. Självklart är de inte heller redo med plånboken när det vankas betalning heller och trots att dem är där varje jävla dag fattar dem inte heller att mynthororna ska in i DEN JÄVLA CASHGUARDAUTOMATEN. Jävla skittråd, fan vad arg jag blev nu när alla minnen kommer flygande
Istället för att packa ihop de helvetes varorna ska kvittojäveln ögnas i fem minuter innan kakorna och mjölkfan läggs ner i rullatorn.
Citera
2012-04-15, 12:43
Medlem
F86s avatar
att man råkar välja den långsammaste kön, många ggr man har lust att göra som han http://www.youtube.com/watch?v=OYHId3DyO9M
Citera
2012-04-15, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mepore
Nu vet jag inte ifall jag har lagt detta ämne i fel tråd, flytta den om det ligger fel.

Det värsta jag vet är när man står i kön med tex en vara och personen framför sig har en hel vagn, då ska personen framför fråga artigt vill du gå före mig i kön eftersom du bara har en vara.
Jag frågar alltid personen bakom mig ifall han eller hon har en vara medan jag har en hel kundvagn med mat.

Sen så hatar jag folk som blockerar hela gången med sin kundvagan och börja prata i telefonen, man vill bara ta telefonen från personen och slänga den i golvet.

Men absolut det värsta är när folk ska precis betala inte hitta sitt jävla kort att betala med. KOLLA FÖRFAN INNAN DU KOMMER FRAM TILL KASSAN ! fyfan alltså, då har man bara lust att slå in pann benet på dem.

Så vad stör ni er på ?

Jag stör mig på såna personer som försöker se töntigt arga ut på en person som de tycker är ett lämpligt objekt att vara arg på.
Citera
2012-04-15, 12:51
Bannlyst
Folk med 3000-rabattkuponger och folk som aldrig lär sig hur man slår in koden. Riktiga idioter.
Citera
2012-04-15, 12:53
Medlem
leenies avatar
Jag bor utomlands sedan ett par ar tillbaka och har forekommer det ibland att kunder satter upp hela korgen med varor i, pa rullbandet till kassorskan, sa att hon/han far plocka ur den, scanna och packa kassarna.

Hade jag varit kassorska hade jag vagrat och bett kunderna packa upp korgen och lagga varorna - och endast varorna - pa bandet.
Citera
2012-04-15, 13:07
Avslutad
Jo, en grej till.
I de flesta moderna affärer har de en sån här låda man ska lägga mynten i. Ändå ska alla jävla rullatorer envisas om att ge pengarna till kassörskan som blir tvungen att sträcka sig till mynt-lådan.
Citera
2012-04-15, 13:10
Medlem
Kaptenenjons avatar
Stör mig på folk som inte plockar undan korgen efter det att de plockat upp sina varor på bandet. Då brukar jag ta korgen och dämpa ner den lite extra hårt bland de andra korgarna.

Som någon tidigare skrev så är det ganska störande med folk som inte lägger "nästa-kund" pinnen efter sina varor på bandet.
Citera
2012-04-15, 13:27
Medlem
negermannens avatar
Folk som ska betala med överdrivet mycket enkronor i dessa myntautomater.
Kassörskor som frågar "va de bra så?" när man redan har gett pengar eller har dragit kortet, antagligen är jag klar eftersom jag inte lägger på nått annat på rullbandet eller frågar henne efter en jävla trisslott eller liknande.
Citera
2012-04-15, 13:28
Medlem
  1. Folk som prompt ska ha kundvagnen tätt intill sig vart dom än går. "Parkera" för helvete vagnen och välj sen kött/grönsak/mejeriprodukt. Du måste inte hålla en hand på vagnen KONSTANT.

2. Folk som hummar, harklar, suckar, stönar när det går långsamt i kassakön. Dom kan lalla runt i butiken och jämföra priser och annat dravel i timmar men dom kan inte vänta en minut extra på att betala.

3. Idioter med kort som inte fattar att man kan DRA KORTET PÅ EN GÅNG, INTE VÄNTA tills alla varor är skannade.

4. Att kassörskan säger: "var det bra så?". NEJ, jag vill ha ett kilo köttfärs också, kilar du och hämtar det?

Jag har dock slutat störa mig på gamlingar som tar lång tid på sig och ska prata med kassörskan osv. Det är oftast deras enda umgänge under dagen. Jag bjuder på det.

Sen kan vi väl enas om att det heter kundpinne. Va? Ok?
Citera
2012-04-15, 13:28
Medlem
FLOMs avatar
Nästa-kund-pinnen, som många andra tagit upp. Också dom som måste flytta sig 1cm framåt när kön flyttat sig ynka centimetern framåt. Jävla nötter. Har du 3dm fram till den framför dig i kön, då får du se upp så folk inte börjar tränga sig... ahh blir galen.
Citera
2012-04-15, 13:32
Medlem
reachmks avatar
människor som går långsamt vill jag bara ge nackskott på
Citera
2012-04-15, 13:32
Medlem
Gift44s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dilutin
  1. Folk som prompt ska ha kundvagnen tätt intill sig vart dom än går. "Parkera" för helvete vagnen och välj sen kött/grönsak/mejeriprodukt. Du måste inte hålla en hand på vagnen KONSTANT.

2. Folk som hummar, harklar, suckar, stönar när det går långsamt i kassakön. Dom kan lalla runt i butiken och jämföra priser och annat dravel i timmar men dom kan inte vänta en minut extra på att betala.

3. Idioter med kort som inte fattar att man kan DRA KORTET PÅ EN GÅNG, INTE VÄNTA tills alla varor är skannade.

4. Att kassörskan säger: "var det bra så?". NEJ, jag vill ha ett kilo köttfärs också, kilar du och hämtar det?

Jag har dock slutat störa mig på gamlingar som tar lång tid på sig och ska prata med kassörskan osv. Det är oftast deras enda umgänge under dagen. Jag bjuder på det.

Sen kan vi väl enas om att det heter kundpinne. Va? Ok?

1. Håller med
2. Håller med
3. Har inte dragit kortet på ett par år, det är väl bara pensionärer utan kod som drar kortet. Vi andra använder chippet och sticker in kortet.
4. Det är väl om du skulle vilja ha saffran, rakblad, cig, lotter eller vad det nu kan vara som finns gömt framme hos kassörskan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in