Jag har sedan flera månader tillbaks haft ett fps problem. Jag brukar lira HoN (heroes of newerth) och Fpsen brukar för det mesta ligga på 50 in game, 125 i lobbyn. Men då och då, så uppstår det ett fps problem, fpsen ligger på 40 i lobbyn och 20 in game, att sänka grafik inställnignar i spelet hjälper inte det minsta dock ska jag inte ens behöva det då datorns processor / standard ska klara av spelet utan problem.
Problemet kommer och går, ibland så går det bort bara utan att jag gjort något , sen kommer det tillbaks igen efter ca 1-2 månader och varar i 1-7dagar (oftast). Om jag startar om datorn, så fungerar spelet i 2 minuter, sen droppar fpsen helt plötsligt igen. Jag har de senaste uppdateringarna. Någon som har en lösning? Detta verkar har med datorn och göra och inte spelet, då efter fpsen har droppat i spelet, och jag quittar spelet för att senare streama något så är det också hackit där (vanligtvis ej). Jag har googlat på problemet, och det verkar som att fler har samma problem fast med andra spel (WoW) dock så ser jag aldrig någon lösning till det. Any ideas?
Jadu, ganska dålig på sånt här med datorer men. Går jag in på systeminformation och under grafik / bildskärmar. Står det att jag har Intel HD graphics och Nvidia Geforce GT 330m. Om dt är så som du säger, hur löser jag problemet?
Jag har precis samma problem som TS & jag sitter på förra årets macbookpro 15" så några prestandaproblem borde det inte vara. Vad är det i console.log du letar efter för hitta problemet?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!