2004-10-14, 23:33
Medlem
triedis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PolarenPär
Jag skulle KRÄVA strippor på min svensexa. Det hör ju till liksom att få uppleva allt man drömde om som liten tonåring.

Oj, var det allt?
Citera
2004-10-14, 23:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av triedi
Oj, var det allt?
Strippor och starköl samt att Djurgården skulle vinna ett SM-Guld
Citera
2004-10-16, 12:08
Medlem
triedis avatar
Citat:
Strippor och starköl samt att Djurgården skulle vinna ett SM-Guld

Ja, det är ju alltid bra med folk som inte har så höga krav..
Citera
2004-10-16, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av triedi
Ja, det är ju alltid bra med folk som inte har så höga krav..
Tycker ifs att det är ganska så höga krav.
Citera
2004-10-16, 14:34
Medlem
Du måste ha strippor med

När jag ordnade svensexa för min bror för 12 år sedan så hyrde jag in två strippor. De var hur trevliga som helst. Det lyfte verkligen svensexan. Jag stängde dock av videokameran när de började åla ovanpå honom. Men alla tyckte det var kul och lyckat. Vi hade hyrt ett badhus. Alla låg i badet och tittade och stripportna var på bassängkanten där min bror satt i badbyxor på en stol. Jag är fortfarande god vän med hans fru. Hon tycker bara att det var roligt. (Min fru var på hennes möhippa som var astråkig)

Var på en annan svensexa med gammal studentkamrat. Den var som en frikyrkoungdomsklubb. Vi spelade bowling, badade på centralbadet, åt på resturang. Mxxx blev masserad av en kvinnlig massör. Det var så tråkigt att jag gick i förtid. Jag skäms för min kamrat att jag inte engagerade mig mer och tog över arrangemangen. Mxxx har någon gång antytt att det var lite tamt och att han trodde det skulle bli lite mer wild and crazy när jag var med.

Så mitt råd är att göra ett hedonistiskt party. Det är ju en avskedsrit till ungkarlslivet. Ingen ordnade någon svensexa för mig när jag gifte mig. Jag hade varit tacksam för en romerska dekadent orgie. Tror jag ska begära en i efterskott av mina vänner.

Men man behöver ju inte göra som en kompis bror. De hade en extra svensexa för C dagen innan skulle gifta sig. Det var brodern och kusinen som lurade ut honom till hans sommarstuga där de hyrt tre eskorterdamer. De hade tänkt att de skulle ha en orgie dagen innan han skulle gifta sig. Men C tyckte att det var för magstarkt. Så brodern och kusinen fick damerna för sig själva.
Citera
2004-11-01, 16:21
Bannlyst
På lördag smäller det Till 90% klart att det kommer två Lettiska tjejer som kör lite striptease och även har någon form av "show" med sexleksaker enligt uppgift. Eftersom jag inte normalt har dessa kontakter har en annan kamrat fixat och jag är således utan skuld om det skulle komma till vissa kvinnors kännedom
Citera
2004-11-01, 16:55
Medlem
Lutass avatar
Citat:
På lördag smäller det Till 90% klart att det kommer två Lettiska tjejer som kör lite striptease och även har någon form av "show" med sexleksaker enligt uppgift. Eftersom jag inte normalt har dessa kontakter har en annan kamrat fixat och jag är således utan skuld om det skulle komma till vissa kvinnors kännedom
Haha, det här kan bli spännande...
Citera
2004-11-01, 17:02
Medlem
Den där bruden verkar ju inte slug för fem jävla ören.
Citera
2004-11-01, 17:52
Medlem
Svalbards avatar
Citat:
striptease [...] jag är således utan skuld

Listigt som fan! Ser fram emot rapporten.
Citera
2004-11-01, 17:55
Moderator
impieteers avatar
Citat:
Eftersom jag inte normalt har dessa kontakter har en annan kamrat fixat och jag är således utan skuld om det skulle komma till vissa kvinnors kännedom

Du är medveten om att det är kvinna du har att göra med? Det spelar liksom ingen roll att en domstol skulle fria dig för stripteasehyrning (om det nu vore olagligt) för hennes del är du förmodligen skyldig om du så råkar vara i ett nunnekloster på Fiji när spektaklet inträffar, eftersom hon bestämt att du är det på förhand. (Skyldig alltså, inte i ett nunnekloster..)
Citera
2004-11-01, 17:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Svalbard
Listigt som fan! Ser fram emot rapporten.
Givetvis måste det ju tas kort för att föreviga de andras "skuld"
Citera
2004-11-01, 17:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av impieteer
Du är medveten om att det är kvinna du har att göra med? Det spelar liksom ingen roll att en domstol skulle fria dig för stripteasehyrning (om det nu vore olagligt) för hennes del är du förmodligen skyldig om du så råkar vara i ett nunnekloster på Fiji när spektaklet inträffar, eftersom hon bestämt att du är det på förhand. (Skyldig alltså, inte i ett nunnekloster..)
Antagligen, men vill hon strida om detta så får hon göra det. Jag har ett rent samvete iaf. ( )
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in