2004-09-17, 12:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Smart Cat
Om det hade varit jag skulle jag avsäga mig hela uppdraget, PRONTO. Om jag fick uppdraget att göra en svensexa så skulle jag vilja göra som du, en trevlig kväll värd att minnas och inte som några av de förnedringsuppdrag som en del av mina kompisar har fått uppleva. När jag dock inte får chansen att ens bevisa hur det skulle ha blivit utan att någon skulle ha ringt och kommenderat en massa saker och dessutom hotat mig med utpressning så skulle jag ha blivit så neg att jag utan att blinka skulle ha släppt det. Spelar ingen roll hur god vännen är, uppdraget är redan nedlusat med dåliga vibbar så jag skulle ha släppt det.
Men om du fortfarande vill göra det så är det väldigt stort av dig, grymt generöst att ändå genomföra det. Lycka till
Men jag måste ha ideér så att jag kan fixa det och samtidigt knäppa henne på näsan. Tanken på att visa listan är väl bra, men det blir ju genant för kompisen. HONOM vill jag inte såra. Dessutom skulle jag tro att hon förväntar sig att listan kommer visas upp i olika sammanhang.
Citera
2004-09-17, 12:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PolarenPär
Men jag måste ha ideér så att jag kan fixa det och samtidigt knäppa henne på näsan. Tanken på att visa listan är väl bra, men det blir ju genant för kompisen. HONOM vill jag inte såra. Dessutom skulle jag tro att hon förväntar sig att listan kommer visas upp i olika sammanhang.

börja med att visa oss listan..vi fixar det här.
ok!? stor gruppkram.
Citera
2004-09-17, 12:09
Medlem
Comps avatar
Citat:

Tyvärr är enda knäppen på näsan jag kan tänka mig just att din polare kommer säga att han hade astråkigt pga av en viss lista.
Han kommer inte bli sårad, han kommer bli införstådd, och förvarnad för vilken tjej han gifter sig med.

.
Citera
2004-09-17, 12:16
Medlem
Ser verkligen fram emot hur detta urartar sig...
Måste till kneget nu,men är tebax ikväll och då vore det lattjo att få se Göra/Icke Göra-listan.
Citera
2004-09-17, 12:27
Medlem
Säkre Sammys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyTiera
jag erkänner, jag är en josefsson.

jag var likadan mot min killes polare, kanske inte med personliga hot utan jag konstaterade bara att brölloppet kommer att ställas in om några "hål" är närvarande.

Varför är du så osäker på dig själv? du som delar säng med killkompisar osv...

Till polaren pär kan jag väl bara säga att du borde göra det som känns rätt...
Citera
2004-09-17, 12:29
Medlem
Smart Cats avatar
Det är inte säkert att hon förväntar sig att listan skall komma ut. Hon kanske tror att hon sitter så säkert pga hållhakarna på dig så hon inte tror att du vågar publicera listan.
Shit alltså, det här är ju hur spännande som helst. Håll ut och håll oss underrättade.
Citera
2004-09-17, 12:37
Medlem
jobes avatar
Citat:
Låt mig säga så här: Jag kastrerar mig hellre offentligt eller kopplar upp mig till en högspänningsledning innan detta kommer fram!

Skit oxå, det är bara att gilla läget! Ett alternativ är att du tar din kompis, super honom under bordet och lockar fram den blivande kvinnans svagheter.

Eller så kör du fullt ut. Ett hot om vedergällning är ett styrmedel för att få sin vilja igenom, funkar det inte så är styrmedlet förbrukat och det är inte alls säkert att det kommer fram. Exempel: Om du inte gör det, så slår jag dig. Om jag nu inte gör det, så är styrmedlet förbrukat och i 99 fall av 100 slipper jag stryk. Du kan alltså chansa.

Eller: Va fan, ni är polare, kör på och lägg ett lock över skiten. Bra vänner håller käft. Ju värre grejer ni gör, ju större chans att det blir tyst.
Citera
2004-09-17, 12:38
Moderator
impieteers avatar
Ha ett möte med dina polare där ni får enas om vem av er som lättast kan ta att bruden är pissförbannad resten av livet. Sen ringer du upp ungmön från helvetet och säger att du inte kan ha roligt och anordna festen om du ska ha hennes infantila hot hängande över dig, så du har lämnat över allt planerande och ansvar till Benno (eller vad han heter). Själv ska du kasnke närvara om du har lust.

Lite genomskinligt, men vadå...
Citera
2004-09-17, 12:41
Bannlyst
Inte så farligt men aningen förolämpande. Som om vi polare var sexgalningar med drogproblem och mord i sinnet. :mad: :mad:

-----Ursprungligt meddelande-----
Från: XXXXX XXXXX
Skickat: den 17 september 2004 11:39
Till: XXXXXX XXXXXXXX
Ämne: Funderingar...

Hejsan!
Du får inte ta det på fel sätt. Jag är bara orolig över hela den här saken.
Om du tycker jag snäste av dig så beror det bara på att jag blev stressad
när jag fick höra om den här svensexan. Jag gillar dig jättemycket och
vet att XXXXXX skulle uppskatta om du kunde göra något roligt och kreativt
istället för dina vanliga "upptåg". Nu har du faktiskt chasen att även visa
dem utanför grabbgänget att du inte är så korkad som du alltid vill lura i alla.
Så snälla för min och XXXXXXX skull kan du väl undvika dessa saker:
Allt som har med porr,sex,brudar och XXXX och XXXXX att göra.
Jag vill inte att han skall hamna inlindad i en matta i Asien så snälla
gör inget dumt, jag ber dig igen. Dessutom inga uttryck som asfull,drogad
,packad,redlös, eller död!!

Vilka blir ni som gör detta? Ni kan väl undvika XXXXX,för han kan stoppa vad
som helst i glas och flaskor. Det är inte roligt helt enkelt!! Okej?

Vi ses imorgon!!
Kram XXXXX

Ps.Hälsa XXXXXX att jag inte kommer på träningen ikväll. DS.

XXXXX XXXXX
XXXXXXXXXXXXXX
XXX XX-XXXXXXX
Citera
2004-09-17, 12:42
Medlem
M2ks avatar
Rädda din polare från att gifta sig med en så'n markatta. Det är din skyldighet som bäste kompis. Elda på allt du kan komma på. Komplott: om han hamnar i fel säng under svensexans ystra övningar, så avstyrs väl hela spektaklet...när 'Josefsson' får klart för sig vad som hänt...
Citera
2004-09-17, 12:54
Medlem
jobes avatar
Citat:
Inte så farligt men aningen förolämpande. Som om vi polare var sexgalningar med drogproblem och mord i sinnet. :mad: :mad:

Ha-ha-ha, du är en skön idiot tjejen är bara lite orolig, ligger i generna. Det är en sak att hon inte har så höga tankar om dig, det har du säkert förtjänat, värre är att hon tror att hennes snubbe skulle falla för lockropen. Det är illa.

Farbror Jobes råd: FULL GAS!!!
Citera
2004-09-17, 12:59
Medlem
Lassemans avatar
Citat:
Nu har du faktiskt chasen att även visa
dem utanför grabbgänget att du inte är så korkad som du alltid vill lura i alla.

Den där meningen var riktigt förnedrande. Hon verkar ju vara riktigt dum i huvet. :mad:
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in