2004-11-16, 02:04
Medlem
skvimpens avatar
Usch vad trist.. frågade min pojkvän om jag helt hypotetiskt skulle bete mig sådär o han bara suckade o skakade på huvudet..hade inte funkat alls! vet killen om hur den blivande bruden betede sig?? Har du pratat med honom? lite elakt att kasta honom i katlas gap utan riktig info..
å andra sidan kanske det sätter er vänskap på sin spets..
Citera
2004-11-16, 02:20
Medlem
Lizzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyTiera
jag erkänner, jag är en josefsson.

jag var likadan mot min killes polare, kanske inte med personliga hot utan jag konstaterade bara att brölloppet kommer att ställas in om några "hål" är närvarande.

Jag måste hålla med dig, jag skulle inte acceptera att det vara några strippor på min killes svensexa. Kul att det är fler som jag.
Citera
2004-11-16, 02:23
Medlem
Lizzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PolarenPär
Kan egentligen inte se vad det är för fel i en strippa. En kul grej och dessutom så är det ju inte prat om någon HardCore-tillställning med olja och analverksamhet. Vad är egentligen acceptabelt för en tjej?

Då måste jag bara fråga; VARFÖR måste det vara en strippa med?

Vad som är acceptabelt, kanske det mesta utom just en strippa.
Citera
2004-11-16, 03:32
Medlem
skvimpens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lizzy

Äsch vad spelar det för roll, den man ska gifta sig med ska man väl lita på till 100%. min kille hade lätt fått ha en strippa på sin svensexa, det är ju en engångsgrej liksom, vad spelar det för roll så länge han inte går på strippklubb annars? Att diskutera stripp som yrke är en sak, det vet jag inte om jag skulle argumentera för men som en engångsgrej såhär ser jag inget fel i det. hellre en strippa än att han får i uppdra att strutta runt på stan o kyssa främmande brudar, det hade jag nog inte gillat däremot. De flesta grabbar (och tjejer för den delen) har ju sett porr och sett fler än sin blivande maka/make nakna ändå (i alla fall i vårt lössläppta sverige )
Citera
2004-11-16, 07:16
Medlem
Citat:
Tycker man om fotboll så är det ju klart man man ska kolla på en match (eller iaf ha något inspelat VM-slutspel i bakgrunden). Tycker man om tvspel så är det ju klart att man ska ha det där. Tycker man om alkohol så är det ju klart att man ska ha det där. Tycker man om nakna damer så är det ju klart att man ska ha sådana där.

Och litar man inte tillräckligt mycket på sin pojkvän för att förstå att han inte kommer leka fuck-frenzy med ett par strippor så kanske man ska fråga sig om det verkligen är dags att gifta sig än. Och gör han det ändå så är han ett rötägg som man lika gärna kan skita i att gifta sig med.

Faktum: Allting är så simpelt från Eriks vinkel
Citera
2004-11-16, 13:10
Bannlyst
Citat:

Josefsson..?
Citera
2004-11-22, 19:11
Medlem
Gnocchis avatar
hehehe...
va hände me bilderna btw
Citera
2005-02-25, 21:44
Medlem
Roland Janssons avatar
Hittade först nu denna underhållande tråd, en *applåd" till Polaren Pär för ett väl genomfört arrangemang! Hur gick nu själva vigselakten och hur är realtionen till Josefsson idag?
Citera
2005-02-25, 21:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Roland Jansson
Hittade först nu denna underhållande tråd, en *applåd" till Polaren Pär för ett väl genomfört arrangemang! Hur gick nu själva vigselakten och hur är realtionen till Josefsson idag?
He he ja du det var ju en av tidernas trakgaste brollopsfest, men det ser ut som att forhallandet i sig haller.Eftersom jag befinner mig pa annan ort traffar jag dom inte lika ofta dessa dagar. Men nu har hon ju satt klorna i honom och far utova sin makt. Dessutom sa tog det slut med tjejen jag var tillsammans med da och savitt jag vet sa ar val Josefsson och hon goda vanner annu
Citera
2005-02-25, 22:09
Medlem
bpajs avatar
Med bilderna då!

Censurera ansiktena och lägg upp för satan.
Citera
2005-02-25, 22:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bpaj
Med bilderna då!

Censurera ansiktena och lägg upp för satan.
Nja en del skulle jag val kunna visa. Men det blir inte forens nasta vecka isf.
Citera
2005-02-26, 01:10
Medlem
Megadeths avatar
hela den här svensexan luktar haninge lång väg. med en knutby kärring och allt. rätt eller fel?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in