Citat:
Ursprungligen postat av miloudot
3Dskärmar och dualcore processorer känns väldigt just nu. Där har ju LG och HTC sina modeller, Samsung GSII har ju sin dualcore som du säger.
Jag vet inte om jag förstod dig fullt ut men; LG och HTC kommer att ha 3D-skärmar och Dual Core-processorer på sina telefoner och Samsung, i Galaxy S II, bara kommer ha en Dual Core-processor?
Citat:
Ursprungligen postat av mexes5
ser framemot ip5
Jag jobbar med Apples telefoner och har fått avsmak, så det kommer aldrig att bli aktuellt.
Citat:
Ursprungligen postat av ugge_das_boot
Nokia kommer med helt nya modeller, droppar symbian och kör windows. Runt jul nån gång lär man se de första modellerna. Lär göra avtryck på marknaden

Ja! Jag är väldigt nyfiken på denna fusion mellan Nokia och Microsoft. Två giganter inom sina områden som har ett gemensamt problem; de har ingen konkurrenskraftig smartphone. Får de till en monstertelefon så lutar jag åt deras håll.
I alla fall, fortsätt att överrösa mig med tankar, ideer och förslag. Jag är många saker men dock jag är inte ekonomiskt oberoende så jag vill känna mig jävligt säker innan jag blåser en tredjedels månadslön på elitisk elektronisk extravagans.