2026-01-03, 20:25
Medlem
Bockstensmannens avatar
Noobfråga kanske men var går gränsen för positivt vid urinprov (cannabis)? 20ng/ml eller?
Citera
2026-02-26, 11:48
Medlem
Har fått en tid till drop in för att lämna "labbprover" för att jag ska sättas på utredning, alltså väntetiden är lång mer än ett år, det stod att jag skulle göra det så snart som möjligt annars fanns risk att utredning kunde skjutas upp, kan jag dra ut två veckor på att gå o lämna det då jag är sjukskriven ett par veckor nu?
Citera
2026-02-26, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KentDement
Har fått en tid till drop in för att lämna "labbprover" för att jag ska sättas på utredning, alltså väntetiden är lång mer än ett år, det stod att jag skulle göra det så snart som möjligt annars fanns risk att utredning kunde skjutas upp, kan jag dra ut två veckor på att gå o lämna det då jag är sjukskriven ett par veckor nu?
Sök dig privat och hitta en mottagning som är kopplad till någon region, använd vårdgarantin.
Citera
2026-02-26, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qoa1a
Sök dig privat och hitta en mottagning som är kopplad till någon region, använd vårdgarantin.

Menade mer kan jag skjuta på att lämna labbtester i några veckor eftersom först och främst är sjukskriven ett par veckor framöver och att jag delvis inte fick ett specifikt datum att jag skall lämna några utan bara "så snabbt som möjligt"
Citera
2026-03-02, 11:34
Medlem
Spammar lite, men är de någon som vet vad för typ av pisseprov man lämnar hos vårdcentralen? Är det snabbtest (sticka) eller är det sånt som skickas på analys
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in