vad man sga Rachmaninoff ? , r den god osv, och kan
man lita p att det inte r "metanol" inblandat.
frgar fr att jag e lite okunnning nr det gller smugglings sprit. Fr om det e helt ok sprit s drar jag till sthlm och kper en flaska. :P
Min polare knner nmligen en "snubbe" ..,
nej du kan aldrig vara 100% sker p att det inte r metanol.. s lnge inte du sjlv har kpt den i affren.. visserligen borde det inte vara 100% skert dr heller.. men ah.. typ 99,999999% d.. hehe
Nr jag var i England senast s kpte vi just Rachmaninoff. Det smaka verkligen ckligt. Och inte nog med det s hade han vi bodde hos gett oss ljummen diet coke att blanda med. Det blev ckligare n ckligast.
Smaka den inte.
Nr jag var i England senast s kpte vi just Rachmaninoff. Det smaka verkligen ckligt. Och inte nog med det s hade han vi bodde hos gett oss ljummen diet coke att blanda med. Det blev ckligare n ckligast.
Smaka den inte.
Nsta gng du r i England och vill krka billigt s testa Tescos sortiment. Allts spriten med Tescos egen logga p. Helt ok faktiskt.
Klart det blir ckligt om man blandar grogg p vodka och skabbig lsk. Har aldrig frsttt tanken med att blanda h t, vljer man starksprit ska man vl dricka den rent? Annars kan man ju lika grna dricka vin. Vodka avnjutes bst kall och ren. Mste man tvunget blanda s fr man vl frska f till en hyfsat vlsmakande drink i alla fall - klart som fan att det smakar skit om man blandar vodka med cola light.
Klart det blir ckligt om man blandar grogg p vodka och skabbig lsk. Har aldrig frsttt tanken med att blanda h t, vljer man starksprit ska man vl dricka den rent? Annars kan man ju lika grna dricka vin. Vodka avnjutes bst kall och ren. Mste man tvunget blanda s fr man vl frska f till en hyfsat vlsmakande drink i alla fall - klart som fan att det smakar skit om man blandar vodka med cola light.
Du dricker inte Zaranoff rent oavsett hur kall den r. Det r inte att rekommendera.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!