• 1
  • 2
2004-09-16, 19:16
Medlem
Hej !

vad man sga Rachmaninoff ? , r den god osv, och kan
man lita p att det inte r "metanol" inblandat.
frgar fr att jag e lite okunnning nr det gller smugglings sprit. Fr om det e helt ok sprit s drar jag till sthlm och kper en flaska. :P
Min polare knner nmligen en "snubbe" ..,

/ixC.
Citera
2004-09-16, 23:44
Medlem
Sees avatar
nej den r i klass med zaranoff.. (cklig)

nej du kan aldrig vara 100% sker p att det inte r metanol.. s lnge inte du sjlv har kpt den i affren.. visserligen borde det inte vara 100% skert dr heller.. men ah.. typ 99,999999% d.. hehe
Citera
2004-09-16, 23:46
Medlem
Carcasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av See
nej den r i klass med zaranoff.. (cklig)

Japp, men bara nstan lika cklig. Zaranoff vinner ckel-ligan med ett par meter.
Citera
2004-09-17, 00:01
Medlem
ok tack fr svaren..
Citera
2004-09-17, 21:30
Medlem
Det r fr fan inget fel p Zaranoff. Och d r jag nd krsen
Ju mer skit och ju mindre vodka det smakar - desto bttre!
Citera
2004-09-17, 22:22
Medlem
Sitter o smuttar rachmaninoff just i detta nu.
Zaranoff smakar som snoppen, men rachen e ok.
Adj
Citera
2004-09-17, 23:50
Medlem
tog en liten grog och jag tycker att den e helt ok.
Citera
2004-09-18, 00:46
Medlem
Ledarens avatar
Nr jag var i England senast s kpte vi just Rachmaninoff. Det smaka verkligen ckligt. Och inte nog med det s hade han vi bodde hos gett oss ljummen diet coke att blanda med. Det blev ckligare n ckligast.
Smaka den inte.
Citera
2004-09-18, 09:12
Medlem
Styrbjrns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ledaren
Nr jag var i England senast s kpte vi just Rachmaninoff. Det smaka verkligen ckligt. Och inte nog med det s hade han vi bodde hos gett oss ljummen diet coke att blanda med. Det blev ckligare n ckligast.
Smaka den inte.

Nsta gng du r i England och vill krka billigt s testa Tescos sortiment. Allts spriten med Tescos egen logga p. Helt ok faktiskt.
Citera
2004-09-18, 10:49
Medlem
Dr.Jekylls avatar
Rachimanof skall avnjutas kall tillsamans med apelsinjucie.
Tycker Rachimanoff r den bsta vodkan i "Zaranoff-ligan"
Citera
2004-09-18, 15:25
Medlem
Klart det blir ckligt om man blandar grogg p vodka och skabbig lsk. Har aldrig frsttt tanken med att blanda h t, vljer man starksprit ska man vl dricka den rent? Annars kan man ju lika grna dricka vin. Vodka avnjutes bst kall och ren. Mste man tvunget blanda s fr man vl frska f till en hyfsat vlsmakande drink i alla fall - klart som fan att det smakar skit om man blandar vodka med cola light.
Citera
2004-09-19, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AviLGH
Klart det blir ckligt om man blandar grogg p vodka och skabbig lsk. Har aldrig frsttt tanken med att blanda h t, vljer man starksprit ska man vl dricka den rent? Annars kan man ju lika grna dricka vin. Vodka avnjutes bst kall och ren. Mste man tvunget blanda s fr man vl frska f till en hyfsat vlsmakande drink i alla fall - klart som fan att det smakar skit om man blandar vodka med cola light.

Du dricker inte Zaranoff rent oavsett hur kall den r. Det r inte att rekommendera.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in