2011-03-25, 18:01
Medlem
swapjaos avatar
Jag gillar Tosa's sushi i fintorp, filips kebab i fisksätra och two thai takeaway i hammarbyhöjden men vill ha nått nytt, förslag tack!
Citera
2011-03-25, 18:05
Medlem
MrPuffs avatar
Testa MOM´s vid Jetmacken Nacka Forum... Supergod husman och har även pizzor klassen bättre..
Citera
2011-03-26, 18:48
Medlem
Tutto Italia i Skicka Köpkvarter har god pasta
Citera
2011-03-28, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrPuff
Testa MOM´s vid Jetmacken Nacka Forum... Supergod husman och har även pizzor klassen bättre..

Av min erfarenhet så har de gått ner sig ordentligt i kvalité med åren. Är uppväxt i Nacka och har ätit där sen de öppnade. Sist jag åt där var för ungefär ett halvår sedan eftersom jag nu flyttat till söder. Kan heller inte hålla med om att pizzan är något att ta omvägar för, men å andra sidan så finns det inte många bättre alternativ i nacka.
Senast redigerad av Raggarmunken 2011-03-28 kl. 17:25.
Citera
2011-03-28, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rabiate Runar
Tutto Italia i Skicka Köpkvarter har god pasta

Yes, har käkat från Tutto många gånger. Bra ställe för lite omväxling mot all annan generell snabbmat som finns.

Texas Burger i Sickla är schysst också. Steget över den vanliga snabbmatsburgaren men steget under den fina restaurangburgaren i kvalité. Riktigt gott är det iaf
Senast redigerad av Raggarmunken 2011-03-28 kl. 17:27.
Citera
2011-08-21, 00:01
Medlem
serbers avatar
Kinan och Italienska ställena vid Sickla Bro ingången till Sickla köpkvarter är bra även Texas Burger som ligger i området vid gränsen till Sickla Strand.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in