2011-03-25, 10:19
Medlem
Har dejtat och haft ett halvserist frhllande med en man i ett r nu.
Vi har gett varandra sm presenter till varandra frra ret nr allt var nytt, jag fick champagneglas nr jag fyllde r och han fick blommor till sitt jobb med smrgstrta p kvllen nr han fyllde...
Sm julklappar har vi ocks gett i julas, blev varsin symbolisk bok frn bdas hll

S inga strre gvor allts.

Men i r str det helt still vad jag ska ge! Han fyller inte jmnt. Och vad vrre r - jag studerar 40 mil ifrn honom och kommer inte vara dr p hans fdelsedag. Vad gr man d? Ringer och sger grattis och sger att man fr ta igen det nr vi ses nsta gng? Upplevelse, ka nnstans, eller vad?
Han r ldre n mig och r en person som har ALLT.
Citera
2011-03-25, 10:23
Medlem
EvilGuys avatar
Blommor till hans jobb? Det lter inte som ngon hjdare tycker jag personligen. Uppskattade han det?
Citera
2011-03-25, 10:28
Medlem
askaninjas avatar
Jag tycker blommor r en jtte fin gest, inget fel i det. Man kan ju skicka en allt mjligt med olka bud firmor ocks om du skule vilja ge honom en fysisk present men inte sjlv kan vara p plats.
Citera
2011-03-25, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EvilGuy
Blommor till hans jobb? Det lter inte som ngon hjdare tycker jag personligen. Uppskattade han det?

Han blev jtteglad och pratar rtt ofta om det. S det var en hit faktiskt!

Men ja... svrt!
Citera
2011-03-25, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EvilGuy

Blir jmt glad nr jag fr blommor i present
Det r ju ganska svrt fr mig i varje fall att veta eller tipsa vad du skall ge honom, d jag inte vet alls vad han har fr personlighet. Sjlv skulle jag bli vldigt glad av att f kksredskap D jag gillar att baka, men smaken r ju som bakning olika. fail
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in