• 1
  • 2
2011-03-24, 20:43
Medlem
Pakwas avatar
Någon som vet vad som händer när man tar 30 st lergigan samtidigt, och vad som händer när man tar 60 st?
Citera
2011-03-24, 21:03
Medlem
jimpss avatar
Myrkrypningar utav bara helvete, du får väl antagligen panik av bara det.

EDIT: typo
Senast redigerad av jimps 2011-03-24 kl. 21:07.
Citera
2011-03-24, 21:12
Medlem
pekingbrudens avatar
Håller med föregående talare. MYRKRYPNINGAR som satan... Det får jag enbart av EN tablett...
Citera
2011-03-25, 08:27
Medlem
Pakwas avatar
Kan man dö om man tar för många?
Citera
2011-03-25, 08:53
Medlem
Emelitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Engen
Jag överdoserade Lergigan Forte, käkade kanske 30-40 tabl.
De enda som hände var att jag hallucinerade och tappade minnet.. samt att jag vart KRAFTIGT dålig och hamnade på intensiven.

testa o söka
Citera
2011-03-25, 08:54
Medlem
gugglianos avatar
Fy fan. Finns inget positivt i att överdosera lergigan. Myrkryp och en djävulskt bakdragenhet och en känsla av overklighet är min erfarenhet. Men då har jag i och för sig andra grejer i systemet som säkert interagerar med lergiganet. Spontant känns det som "den felande länken" i många tablettkombos
Citera
2011-03-25, 17:15
Medlem
Slingshots avatar
Om det vill säg riktigt illa kan du få hjärtstillestånd av en sådan dos, farliga biverkningar vid sådana doser.

Sällsynta (förekommer hos färre än 1 av 1000 patienter): Gulsot utan tecken på leverskada. Påverkan på hjärtrytmen, oregelbunden hjärtrytm och EKG-förändringar i samband med detta. Hjärtstillestånd.
Citera
2011-03-25, 19:17
Medlem
Vredesbyrds avatar
Det är nog inte helt otroligt att du kommer få hallucinationer, det har jag fått en gång då jag intog en hög dos av Lergigan. Har även hört ifrån folk jag känner att de varit med om samma sak!
Citera
2011-03-26, 21:01
Medlem
Pakwas avatar
Vad tror ni om att kombinera lergiganen med alkohol?
Citera
2011-03-26, 21:11
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pakwa
Vad tror ni om att kombinera lergiganen med alkohol?

Du kommer bli jävligt trött och ökar biverkningarna ännu mer.
Citera
2011-03-26, 22:41
Bannlyst
Vet 3 killar. när jag satt på behandlingshem, dom delade på en burk lergigan, dom kanske tog 20-30 st var. Alla fick psykoser, dom var helt borta... Gick och gapade och fattade ingenting.. gick inte att få kontakt med dom. Till slut kom ambulansen sen vet jag inte hur det gick för dom. Men det var inte kul att se.
Citera
2011-03-27, 11:17
Medlem
Vredesbyrds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regeneration1
Vet 3 killar. när jag satt på behandlingshem, dom delade på en burk lergigan, dom kanske tog 20-30 st var. Alla fick psykoser, dom var helt borta... Gick och gapade och fattade ingenting.. gick inte att få kontakt med dom. Till slut kom ambulansen sen vet jag inte hur det gick för dom. Men det var inte kul att se.

Okej, så de fick alltså psykoser? De blev inte bara riktigt borta i skallen pga. överdoseringen av Lergigan då? Psykoser helt enkelt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in