2011-03-24, 19:35
Medlem
RoomFullOfRatss avatar
Kört ner en hel del cannabis i lungorna genom åren, men lagt ner sen förra sommaren.

Och tänkte ta upp det igen, men umgås för närvarande inte med några rökare så orkar inte skaffa kontakter eller beställa på posten och oroa mig för tullen.
Så kom jag på det här med rökmixar.

Så vad bör jag välja som inbiten cannabisbrukare, men helt ny på rökmixfronten, om jag vill beställa lagligt och inom Sveriges gränser (och inte vill bli ripped-off)?
Citera
2011-03-24, 19:44
Bannlyst
Tänk på detta https://www.flashback.org/t1444121

Jag rekommenderar Wasted eller Wannabis, Demon är nice med.
Citera
2011-03-24, 19:50
Medlem
Hade tipsat dig om att ge fan i rökmixar, vill inte vara nån moralkärring men rökmixar är så jävla dåligt. Det är så mycket värdare att försöka hitta en stabil kran som du inte nödvändigtvis måste känna väl för att köpa av.

Yucatan fire var jävligt nice om den finns kvar. 1 timmes rus, jävligt billigt, och jävligt skönt.
Citera
2011-03-24, 20:13
Medlem
RoomFullOfRatss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silenoz
Tänk på detta https://www.flashback.org/t1444121

Jag rekommenderar Wasted eller Wannabis, Demon är nice med.
Det är ju självklart att jag ska hoppa på tåget när det håller på att stanna

Äckliga äckel moralreligiösa äckelregering.

Finns det fortfarande några svenska pålitliga säljare av det du nämner då?

Citat:
Ursprungligen postat av HugeSackOfNachos
Hade tipsat dig om att ge fan i rökmixar, vill inte vara nån moralkärring men rökmixar är så jävla dåligt. Det är så mycket värdare att försöka hitta en stabil kran som du inte nödvändigtvis måste känna väl för att köpa av.

Yucatan fire var jävligt nice om den finns kvar. 1 timmes rus, jävligt billigt, och jävligt skönt.
Med tanke på vad Silenoz skrev så blir det säkert tillbaka till cb i vilket fall.
Men grejen är att jag inte vill börja röka så mycket igen, det är största anledningen att jag spanade åt rökmixar, bara kunna beställa en mindre mängd utan något besvär.
Ska jag börja aktivt leta efter kran så kommer jag hamna i den där jävla cannabisjargongen igen där cb blir en så big deal i ens huvud vilket kommer leda till för mycket rökande.
Senast redigerad av RoomFullOfRats 2011-03-24 kl. 20:24.
Citera
2011-03-24, 20:34
Medlem
Me0ws avatar
Det finns inga vettiga försäljare av rökmix kvar. Smartbar är den enda svenska, men deras rökmixar suger (15 minuters rus).

Vill du ha riktiga grejer får du beställa från mysteriousplants.com, Bonzai Citrus, Wasted och Demon är det drag i. Enda nackdelen är att det kan haffas i tullen, speciellt med de nya lagarna som kommer snart.
Citera
2011-03-24, 20:56
Medlem
RoomFullOfRatss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Me0w
Det finns inga vettiga försäljare av rökmix kvar. Smartbar är den enda svenska, men deras rökmixar suger (15 minuters rus).

Vill du ha riktiga grejer får du beställa från mysteriousplants.com, Bonzai Citrus, Wasted och Demon är det drag i. Enda nackdelen är att det kan haffas i tullen, speciellt med de nya lagarna som kommer snart.
ok. och där avslutades min oerhört korta rökmixarkarriär.

får väl börja spana efter the real deal istället då.
Citera
2011-03-24, 21:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RoomFullOfRats
Det är ju självklart att jag ska hoppa på tåget när det håller på att stanna

Äckliga äckel moralreligiösa äckelregering.

Finns det fortfarande några svenska pålitliga säljare av det du nämner då?

Med tanke på vad Silenoz skrev så blir det säkert tillbaka till cb i vilket fall.
Men grejen är att jag inte vill börja röka så mycket igen, det är största anledningen att jag spanade åt rökmixar, bara kunna beställa en mindre mängd utan något besvär.
Ska jag börja aktivt leta efter kran så kommer jag hamna i den där jävla cannabisjargongen igen där cb blir en så big deal i ens huvud vilket kommer leda till för mycket rökande.

Anledningen till att jag skrev det var att jag trodde att du absolut ville ha rökmix. Jag är inte alls mycket för rökmix, inte rökt mycket med har la rökt lite från det jag nämnde, och ja vad ska man säga, det är bra på ett annorlunda sätt men inte i längden. Cannabis absolut ett bättre alternativ, goare rus, mindre bieffekter etc. Anledningen till att jag köpte rökmix var för att jag precis som du orkade inte va och rota i svarthandeln, särskilt inte när jag fick skitröka för ett dyrt pris. Då fick jag nog och beställde rökmix och fick det direkt till posten smidigt och enkelt. Men själva innehållet är jag skeptiskt till om jag ska va ärlig, mycket skit i de där påsarna vill jag lova.
Citera
2011-03-25, 23:35
Bannlyst
Jag anser att man inte borde byta ut CB mot rökmixar eftersom att dom har så jävla olika effekt. Rökmixar blir man mest avtrubbad och hjärndöd av, plus att jag är rätt säker på att det leder till rediga skador på kroppen. Men det kanske bara är jag. Röker typ 0,2-0,3 rent varje kväll och lite på dagen också.

Summa kardemumma: Bra drog om man vill bli snorväck, dålig om man vill uppleva cannabisrus. Fortsätt med ditt riktigt röka istället. Både billigare, bättre, godare och säkrare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in