2011-06-13, 23:22
Medlem
josh12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DylerTurden
Hahaha, tror nog inte det var ngot dundervin, utan kombinera 30 grader solsken, housemusik och ett bra sllskap ska du se att vinet och dess smak r det sista du har i tanke.

Jag tog med bde musiken, sllskapet och vdret i min bedmning och kom d fram till att vinet nd fll mig i smaken. Skiter fullstndigt i om det var skrdat i en solig alpsluttning i frankrike eller bakom en vgkrog i tyskland. Har ngon en aning om vad det hette uppskattas det som sagt!
Citera
2011-06-14, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av josh12
Lite Ot men har ngon aning om vad det var fr rosvin som serverades i barerna? Slank ner frvnandsvrt ltt!

Av vad jag kommer ihg s fanns det tv sorter va? Den ena, som jag fick fr det mesta, har jag fr mig hette Zinfandel.
Citera
2011-06-15, 20:31
Medlem
Knuxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knux
Jo jag vet, men jag var lite fr berusad fr att minnas vem som spelade den. Det kan ha varit guetta. Nja, om ingen vet s fr jag leta igenom hela setlisten..
Jag har hittat lten nu. Tim Mason - The Moment (Steve Angello Edit) var det jag var ute efter.
Citera
2011-08-03, 03:42
Bra initiativ, bra DJs, bra vder.... sedan tog pluslistan slut. enorma bar och matker. kasst ljud. ljliga vntetider fr att f komma in. sedan var ju operaterrassen ett skmt i inslppet...

Sedan tyckte jag som norrlnning att det var alldeles fr mycket brats/stekare.. Nstan uteslutande sdana.

Nej appld till initiativet men precis som Air festival i helgen hr i sundsvall (med Fedde Le grand som huvudakt) s rcker det inte att ha en bra tanke. Det mste finnas ett fungerande arrangemang bakom.
Citera
2011-11-14, 10:55
Medlem
Ngon som vet vad biljetterna kostade p "svarta marknaden" utanfr arenan? Hrde rykten om tusentals kr..
Senast redigerad av H3ttsarn 2011-11-14 kl. 11:30.
Citera
2011-11-16, 20:34
Medlem
bubberls avatar
Till nsta rs upplaga r min personliga drmbokning Deadmau5! Hopas, hoppas!
Citera
2011-11-16, 20:43
Medlem
Stjaertsmoers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av H3ttsarn
Ngon som vet vad biljetterna kostade p "svarta marknaden" utanfr arenan? Hrde rykten om tusentals kr..

Brukar tyvrr vara s till slutslda evenemang, riktigt fittigt av de som sljer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in