2011-06-05, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oscaaaar
ey ser ni mig, skjorta kavaj & rda byxor, 10kg dax wax backslick

skulle gissa p att det r s 90% av alla p ett bgigt nrj event som detta ser ut
Citera
2011-06-05, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ammer
Uppdatera oss som inte hade mjlighet att vara p plats nr ni kan. Vad var bra/dligt?

Adrian Lux var ju iallafall alldeles fr bra fr att lira frst. Han r ju fan king.

Avicii var king och David guetta var king sklart. Krde mycket frn sitt nya album som kommer snart och passade p att spela sin nya singel som sista lt. Tummen upp fr den.
Citera
2011-06-05, 01:20
Medlem
Fyfan va nice, galet vder och sjukt mycket brudar. David som sista artist var klockrent, vilken jvla show han krde med robotor som skt laser och eld.
Citera
2011-06-05, 01:50
Medlem
TrialEnds avatar
Jiiihaaaaa!!! Fyfaan vilket drag det var azz! r helt jvla slut nu efter att ha skuttat runt i 9h s nu blir det bingen. Fr vrigt var Avicii och Guetta riktigt jvla bra. Gillade att fransmannen krde sin nya singel

Vad som dock var sinnessjukt var len fr 120 spnn. Tror folk att man r rik eller?

Ha det bra och god natt p er!

Trialend
Citera
2011-06-05, 02:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrialEnd
Jiiihaaaaa!!! Fyfaan vilket drag det var azz! r helt jvla slut nu efter att ha skuttat runt i 9h s nu blir det bingen. Fr vrigt var Avicii och Guetta riktigt jvla bra. Gillade att fransmannen krde sin nya singel

Vad som dock var sinnessjukt var len fr 120 spnn. Tror folk att man r rik eller?

Ha det bra och god natt p er!

Trialend

120kr??? Vart handlade du din l, 60kr kosta de.
Citera
2011-06-05, 02:21
Medlem
TrialEnds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bytheline
120kr??? Vart handlade du din l, 60kr kosta de.

Haha snackade nu med bruden min och tydligen hade jag missfrsttt det hela Jaja jag fick leva p 3,5or hela kvllen efter min "vetskap" om priset vilket jag inte heller reagerade s mycket p iom att stureplansgruppen varit med och fixat
Citera
2011-06-05, 02:26
Medlem
Nn som fick ngra schyssta videoinspelningar?

Vill ni ha lite kvllshumor kan jag starkt rekommendera Summerbursts kanal p youtube med 3 pajjaser som skter intervjuer, etc. Ta en titt!
Citera
2011-06-05, 02:53
Medlem
Tydligen var SHM p Stadion under Summerburst. Man kunde iallafall skymta tre gestalter med liknande kroppsbyggnad som Ingrosso, Axwell och Angello ovanfr storbildsskrmen mittemot scenen.

Lgg drtill fljande som r taget frn twitter:

SteveAngello Steve Angello
Fuel stop in sweden for 2 days then off to the island !! IBIZA is gonna be amazing
4 Jun

Axwell Axwell
I'm coming home to sweden now for the first time in 5 months! Can't wait!!
3 Jun

TheRealIngrosso Sebastian Ingrosso
Hej Sverige
4 Jun

Lite surt att de inte kom ner och rev av ngra ltar. Fr bli nsta r!
Senast redigerad av Johooan 2011-06-05 kl. 03:11.
Citera
2011-06-05, 08:59
Medlem
Var verkligen ett evenemang i vrldsklass. Jag kom in nr SEBJAK brjade lira och enligt mig bjd Guetta p den strsta showen (laser/rk-robotar). Dock tycker jag att Prydz set var bst. Fick ren gshud nr han krde Personal Jesus, Niton och sedan On Off efter varann.

Hade aldrig sett Guetta frut, och mste sga att han r lskigt underskattad.
Guetta krde mer dirty-dutch stuket n kommersiellt frfan.
Ni som sger att ni hatar guetta (av ngon konstig anledning) fr att det r ngon slags "inne"trend, slng er i vggen och lyssna p han live istllet.
Citera
2011-06-05, 10:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arne37
Hade aldrig sett Guetta frut, och mste sga att han r lskigt underskattad.
Guetta krde mer dirty-dutch stuket n kommersiellt frfan.
Ni som sger att ni hatar guetta (av ngon konstig anledning) fr att det r ngon slags "inne"trend, slng er i vggen och lyssna p han live istllet.

Kunde inte sagt det bttre sjlv. Jag hade knappt tnkt stanna kvar och se honom ver huvud taget, men det var bara nr han lirade som jag verkligen gick igng, fan vad tungt det var!
Citera
2011-06-05, 10:29
Medlem
bubberls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johooan
Tydligen var SHM p Stadion under Summerburst. Man kunde iallafall skymta tre gestalter med liknande kroppsbyggnad som Ingrosso, Axwell och Angello ovanfr storbildsskrmen mittemot scenen.

Lgg drtill fljande som r taget frn twitter:

SteveAngello Steve Angello
Fuel stop in sweden for 2 days then off to the island !! IBIZA is gonna be amazing
4 Jun

Axwell Axwell
I'm coming home to sweden now for the first time in 5 months! Can't wait!!
3 Jun

TheRealIngrosso Sebastian Ingrosso
Hej Sverige
4 Jun

Lite surt att de inte kom ner och rev av ngra ltar. Fr bli nsta r!

Andra knda personer som gstade Stadion var ju bl.a. Zlatan, Bajrami och Mellberg! Hela dagen var helt grym, och instmmer att Guetta var sjukt underskattad. Vilken show han bjd p!

http://www.youtube.com/watch?v=RcdBRGARpus

Citera
2011-06-05, 11:48
Medlem
enstorstarks avatar
Anledningen till att guetta kunde riva av en s bra show var att han var main act. De tog ju bort skynket p led-panelen vid dj-bset nr han spelade. S tyvrr gr det inte att jmfra hans show med ngon annans. Frvrigt riktigt bra dag!! Hoppas p SHM nsta r

Dock mste de fixa fler ingngar, flera olika garderober (i r var det ett skmt) och grna bttre p att servera l snabbt samt billigare
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in