Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-06-17, 15:20
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djeydjey
Okej. Det måste alltså göras manuellt för varje flik? Inte bara att klicka på en knapp så att alla senaste återställs.

0-1 till Chrome i så fall.
Hä? Använd "senast stängda" då. Eller valfritt tillägg som gör det du önskar.
2012-06-17, 15:29
Medlem
Djeydjeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crillecrille
Hä? Använd "senast stängda" då. Eller valfritt tillägg som gör det du önskar.
Var hittar jag Senast stängda då? Och vilket tillägg ska jag använda?
2012-06-17, 15:40
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Enklaste är nog att använda inställningen här... Klicka i "fortsätt där jag slutade".
2012-06-17, 15:47
Medlem
Djeydjeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crillecrille
Enklaste är nog att använda inställningen här... Klicka i "fortsätt där jag slutade".
Ja, så logiskt förstås. Men det här var ju märkligt, för jag klickar nu i det alternativet, och så händer ingenting. Ibland ska man ju "spara" eller "verkställa" sina inställningar, men jag hittar ingen sådan knapp den här gången, utan nästa gång jag går in igen så är det kvar där jag klickade sist. Och ändå händer ingenting.
2012-06-17, 15:50
Medlem
TorrentLovers avatar
Citat:
http://postimage.org/image/85zf3o5fb/full/
2012-06-17, 15:57
Medlem
Djeydjeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TorrentLover
http://postimage.org/image/85zf3o5fb/full/
Okej, förstår inte riktigt. Jag undrade hur man kunde återställa föregående session.
2012-06-17, 17:41
Medlem
Quwerrt93s avatar
Citat:
Okej, förstår inte riktigt. Jag undrade hur man kunde återställa föregående session.
Inställningar->Vid start->Fortsätt där jag slutade. Du behöver inte trycka på någon ok-knapp, det sparas automatiskt.
EDIT: fast det hade crillecrille redan skrivit tydligen. Men vad är det som inte fungerar när du kryssar i den rutan då?
Senast redigerad av Quwerrt93 2012-06-17 kl. 17:44.
2012-06-17, 20:21
Medlem
Djeydjeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quwerrt93
Inställningar->Vid start->Fortsätt där jag slutade. Du behöver inte trycka på någon ok-knapp, det sparas automatiskt.
EDIT: fast det hade crillecrille redan skrivit tydligen. Men vad är det som inte fungerar när du kryssar i den rutan då?
Jag testar att klicka på krysset och sedan starta Chrome igen. Bortblåst.
2012-06-17, 21:19
Medlem
Djeydjeys avatar
En ledtråd kan ju förstås vara att jag får upp det här felmeddelandet varje gång jag startar Chrome (ursäkta liten bild): http://img803.imageshack.us/img803/1120/chromed.jpg

Riktigt varför jag får upp det vet jag inte, för jag kan ju surfa med Chrome. Men det kanske kan ha ett samband? Jag vet ju inte direkt vad jag ska göra åt det heller, jag visste inte ens att man brukade surfa med en egen "profil" på en webbläsare.
2012-06-17, 21:40
Medlem
TorrentLovers avatar
Citat:
En ledtråd kan ju förstås vara att jag får upp det här felmeddelandet varje gång jag startar Chrome (ursäkta liten bild): http://img803.imageshack.us/img803/1120/chromed.jpg

Riktigt varför jag får upp det vet jag inte, för jag kan ju surfa med Chrome. Men det kanske kan ha ett samband? Jag vet ju inte direkt vad jag ska göra åt det heller, jag visste inte ens att man brukade surfa med en egen "profil" på en webbläsare.
Jaha.... Vista.
2012-06-17, 21:46
Medlem
Djeydjeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TorrentLover
Jaha.... Vista.
Går det att fixa?
2012-06-17, 21:56
Medlem
Djeydjeys avatar
Nu verkar den plötsligt spara flikarna, men det otroligt störande felmeddelandet återkommer och det hade varit jätteskönt att bli av med det varje gång.

Jag har även upptäckt att Lazarus Form Recovery inte verkar fungera trots att jag har laddat ner det för just Chrome och aktiverat det i Tillägg. Någon som vet problemet?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in