Citat:
Ursprungligen postat av
VikingSW
TS är du där nu? Berätta mer.
Svar måååånga år senare:
Var i Colombia och i angränsande länder i 8
Månader cirka. En helt brutal, spännande och
rolig resa! Har kvar ett gammalt USB minne
med bilder och filmer från resan och ska ärligt säga att jag får brutal ångest hur man som ung och dum kunde vara så naiv och nonchalant och med 0.00 konsekvenstänk(jag var då 21 år gammal). Skulle ALDRIG våga göra om saker som finns på den USB idag..
Men jag lever och ångrar inget, minnen för livet
Någon som rest runt i Colombia som vill uttala sig hur det är idag?