2011-03-24, 13:55
Medlem
Tjao

Ska åka ner till min polare som backpackar i sydamerika den 1/4.
Vi har regelbunden kontakt via skype, han har varit ute och rest i 5 månader och han säger nu att Colombiska kusten är helt underbar, bästa stället so far..

Varför?
KOKS...

Han har varit där i drygt 1 vecka och har snortat varje dag.
Han sa att Ladd tillsammans med Sex är det absoult grymaste och skönaste han upplevt.

Frågor: Hur lätt blir man beroende?
Hur underbart(som han säger) är det att ha samlag under ett kokainrus?

Hur lätt är det att bli fast i det?
Citera
2011-03-24, 13:58
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.AcEle
Tjao

Ska åka ner till min polare som backpackar i sydamerika den 1/4.
Vi har regelbunden kontakt via skype, han har varit ute och rest i 5 månader och han säger nu att Colombiska kusten är helt underbar, bästa stället so far..

Varför?
KOKS...

Han har varit där i drygt 1 vecka och har snortat varje dag.
Han sa att Ladd tillsammans med Sex är det absoult grymaste och skönaste han upplevt.

Frågor: Hur lätt blir man beroende?
Hur underbart(som han säger) är det att ha samlag under ett kokainrus?

Hur lätt är det att bli fast i det?

Sabbt går det att bli beroende på kokain. Blir en jobbig flygresa hem ...

Men nu kommer det säkert någon rövpanne FB typ och säger att jag har allt fel...
Citera
2011-03-24, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil85
Sabbt går det att bli beroende på kokain. Blir en jobbig flygresa hem ...

Men nu kommer det säkert någon rövpanne FB typ och säger att jag har allt fel...

Flygresan hem går inte först i august, så det ska nog vara lugnt...Förhoppningsvis...
Citera
2011-03-24, 14:16
Medlem
Haha, det går inte förrän i aug? Då ska man ju inte vara vidare lugn. Han kommer bo kvar.
Citera
2011-03-24, 15:34
Medlem
Bssons avatar
Det känns som om jag borde skriva något mild förmanande om att kokain anses vara beroendeframkallande vid dagligt bruk en hel sommar, men jag blir bara alldeles matt.

Nå, se till att ta ett rejält avsked av mor och far - det blir nog sista gången de ser dig...
Citera
2011-03-24, 15:36
Medlem
Ska du ta kola varje dag från april till augusti? Vad tror du själv? Klart du blir beroende, det är inte ditt största problem, ditt största problem kommer bli att hålla sig vid liv.
Citera
2011-03-24, 15:47
Bannlyst
Lycka till med koks fram till aug. Se fram emot en trevlig avtändning och paranoia.
Citera
2011-03-24, 15:52
Medlem
Surrealismens avatar
Bruka det med måtta så kommer allt att gå fint som smör.
Citera
2011-03-24, 16:11
Medlem
galnabullens avatar
kommer att sluta upp med att han bor på gatan och röker basuco(Slagg produkter från kokain tillverkningen, liknar crack fast mycket smuttsigare) och måste gömma sig från dödspatrullerna.
Citera
2011-03-24, 16:14
Medlem
Vredesbyrds avatar
Allt handlar egentligen om hur ofta du och din vän kommer bruka kokain, gör det med måtta någon kväll i veckan så kommer det nog bli kanon.
Citera
2011-03-24, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -charliesheen
har stånd

Sorry för dÅlig info.

Asså jag kommer ner den 1/4, dÅ har Han varit där i drygt 2,5 veckor(i Colombia) Vi kommer ju såklart inte ta skiten varje dag då vi ska resa runt osv... Det jag undrar är hur lätt man blir fast i det, kan man ta det varje dag i en vecka utan att bli beroende? Förstår att detta är väldigt olika från person till person.

Bieffekter ?
Citera
2011-03-24, 17:48
Bannlyst
En vecka fixar du utan problem. Ta det med måtta så du inte blir helt nojjig och knappt vågar lämna hotellet..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in