Citat:
Ursprungligen postat av galnabullen
Nej det är inte lagligt längre, "el dosís personal" tog bort förra året. Jag vet dock inte vad straffet är, jag tror inte det är fängelse iaf. Annars kan man ju oftast muta poliserna...
Jag ar i Colombia nu och det ar visst fangelse 1 gram kan du sitta 1 ar typ att muta ar valdigt dyrt 1 miljon pesos som ar ca 3500 kr.
Laddet ar helt galet har tagit det varje dag, forst kopte jag fran en taxichauffor med hemkorning, kostade ca 120 kr, men nu for 3 dagar sen har jag och min polare blivit kompisar med latinos sa nu gar vi in i ghettot med dom o fixar for 15-30 kr grammet de gar inte att motsta frestelsen for 15-30 kr grammet for 90 % ladd det e en helt annan drog an den i sverige hahhaa, galet mkt beroendeframkallande en av varldens mest beroende framkallande drog enligt mig och det e sa galet billigt haha de knas..