Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-03-23, 22:59
  #1
Medlem
Det är så att jag har varit tillsammans med min pojkvän nu i ja en ganska lång tid. Han är så oerhört snäll och underbar och jag älskar honom men jag vet inte på vilket sätt. Eftersom att jag älskar honom gör mitt beteende mig till en ännu större idiot men jag kan liksom inte lägga band på mig själv (kan bara tillägga att jag aldrig skulle kunna vara otrogen fyskiskt)

Jag började prata med en kille på internet, från början var det bara vänskapligt vi hjälpte varandra med våra problem och vi pratade om allt och inget. Efter ett tag så blev det lite mer än bara vänner snack men jag viftade bort det som ingenting. Men nu har vi blivit smått beroende av varandra, jag dras till honom på ett sjukt sätt som jag aldrig känt förut. Vi har pratat så ofta vi kan i både telefonen och över internet. Jag vet inte hur jag ska göra:/ Han är raka motsatsen till vad jag alltid faller för hos killar, han är dryg, snobbig, inte snygg. Men ändå attraheras jag som tusan och kan inte få nog. han har en sida som är mjuk och go och snäll kan tillägga också.

Känner mig som ett svin. Hjälp?
Citera
2011-03-23, 23:05
  #2
Medlem
PARTI3ANs avatar
a e du otrogen mot din pojkvän e du en slyna....så gör slut med han innan du gör nåt, be a man do the right thing
Citera
2011-03-23, 23:06
  #3
Medlem
Dr_Dollars avatar
Man kan inte både äta kakan och ha kvar den.
Välj en och problemet torde lösa sig själv.
Citera
2011-03-23, 23:07
  #4
Medlem
chweaws avatar
Man ska vara mån om det man har!

Men om du skulle känna så att den andra killen är mer intressant så får du väll förklara för din kille som det är. Gör som du känner men ljug inte!
Citera
2011-03-24, 06:22
  #5
Medlem
skullcombos avatar
Det verkar som om du inte längre är kär i din pojkvän. Jag tycker att du ska göra slut med honom och satsa på den där onlinekillen.
Om du redan har kommit in på de banor som du redag har gjort så finns det ingen återvändo! Mår du inte dåligt över att du sårar din nuvarande pojkvän bakom hans rygg?
Citera
2011-03-24, 06:50
  #6
Medlem
SwedishMilks avatar
Är man i en relation men dras till någon annan så fattas det något i förhållandet. Antingen tar du reda på vad det är och försöker åtgärda det eller så tar du den enkla vägen ut och lämnar din nuvarande pojkvän för onlinemannen. I min värld så gör du din pojkvän en tjänst om du väljer alternativ två.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback