• 1
  • 2
2011-03-23, 18:05
Medlem
Tja!

Jag och min polare tänkte testa pix till helgen.. Någon som vet ifall man blir beroende av pix? har försökt leta runt men får inget direkt svar..
Eller ifall det är en bra nybörjar drog? Om inte vilken drog tycker ni är bäst för nybörjare?

Tack på förhand.
Citera
2011-03-23, 18:07
Medlem
Hur menar du "drog för nybörjare" ? :S
Alkohol?

Och vad är pix? Är inte det gammalt slang för pengar?
Citera
2011-03-23, 18:08
Medlem
Macgarvers avatar
Rekommenderar Cannabis. Man kan bli beroende av alla droger. Vad menar du med pix?
Citera
2011-03-23, 18:10
Bannlyst
PIX=Benso
Citera
2011-03-23, 18:11
Medlem
Opppes avatar
här förklaras vad pix är:

https://www.flashback.org/t179694

dom som inte orkar läsa: Piller av olika slag med benzo i.
Citera
2011-03-23, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Macgarver
Rekommenderar Cannabis. Man kan bli beroende av alla droger. Vad menar du med pix?

Jo, men det är jag helt medveten om, men om det är typ så att man blir beroende direkt efter man har tagit den.. Pix är piller med benzo i (ialf i detta syftet)
Citera
2011-03-23, 18:25
Medlem
Trammiss avatar
Alltså, flödder är inte något man tar med polaren för att det är kul.
Det är mysigt att smälla i sig ett gäng vallar på kvällen och mysa framför en film med en joint så tro inte att du kommer få något roligt rus av flöddret.
Anledningen till att så många hyllar bensodiazepiner är för att de små pillrena får alla ångestfyllda människor här på Flashback att känna sig som vanliga människor för en gångs skull.
Nej, själv så använder jag nästan enbart benso för att kunna somna efter man kört någon centralstimulant.
Ibland kan det väl även hända att man trycker i sig en karta, en flaska vin och några gåsar men det resulterar oftast i finfina minnesluckor, men det man minns kan vara kul!
Citera
2011-03-23, 18:28
Medlem
Macgarvers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nojsa
Jo, men det är jag helt medveten om, men om det är typ så att man blir beroende direkt efter man har tagit den.. Pix är piller med benzo i (ialf i detta syftet)

Okej förstår. Benso är verkligen inget jag skulle rekommendera att ha skoj på, dels för att den gör sig bäst som medicin för människor med ångestproblematik och att ett beroende kan vara mycket svårt att ta sig ur.

Man blir inte beroende direkt av någon drog men onödigt att ta något som förmodligen inte kommer ge dig speciellt mycket. Tycker du bör läsa på om Bensodiazepiner.
Citera
2011-03-23, 18:41
Bannlyst
Flödder Pix är absolut gött att ta med polare med 2 punkisar 3,5

Blev förvånad inte så många visste vad pix var men men.
Ta sobril 25mg 2st var och 2st iktovril 2mg (X2or)

Blir ni riktigt mysiga. Eller dra på med Xanor 3-4st var 1mg men utan annat då.
Citera
2011-03-23, 19:04
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trammis
Alltså, flödder är inte något man tar med polaren för att det är kul.Det är mysigt att smälla i sig ett gäng vallar på kvällen och mysa framför en film med en joint så tro inte att du kommer få något roligt rus av flöddret.
Anledningen till att så många hyllar bensodiazepiner är för att de små pillrena får alla ångestfyllda människor här på Flashback att känna sig som vanliga människor för en gångs skull.
Nej, själv så använder jag nästan enbart benso för att kunna somna efter man kört någon centralstimulant.
Ibland kan det väl även hända att man trycker i sig en karta, en flaska vin och några gåsar men det resulterar oftast i finfina minnesluckor, men det man minns kan vara kul!

Lyssna på Trammis TS. Bens måste vara den drog som flest folk har blivit mest besvikna på.
Du kommer förmodligen endast bli trött och undra när det roliga kommer att börja. Efter det kommer du starta en tråd här där du frågar varför det inte funkade och om du borde ta mer nästa gång eller snorta dom.
Köp ett gäng och spara till någon rejäl bakfylla.
Senast redigerad av langaocb 2011-03-23 kl. 19:05. Anledning: skit i det du
Citera
2011-03-23, 19:25
Medlem
Astronomics avatar
Du kan bli psykiskt beroende, speciellt om du mår dåligt.
Citera
2011-03-23, 22:47
Medlem
Hebrs avatar
Haffa lite benz samt några gubbar shaggy istället. Du och polarn kommer garanterat bli besvikna om ni trycker benzo, det är inget att ha om du är ute efter något roligt.

Så nä, köp några gubbar tjack och spara benzarna tills sovdags. Lycka till.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in