2011-03-23, 13:02
Medlem
Okej, för att då reda ut det hela.
Sista utvägen är där jag skall posta min tråd?

Orkar inte svara på det andra,
Tar med mig ordet fittmentalitet.
2011-03-23, 13:04
Medlem
kissflickans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lilla_ludde
Okej, för att då reda ut det hela.
Sista utvägen är där jag skall posta min tråd?
nej. men prova gärna här:
https://www.flashback.org/t1437533
2011-03-23, 14:28
Medlem
DVDGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ojn
Nä, självklart ska ju alla få möjligheten att fuska sig igenom sina studier genom att lämna in andras arbeten som sina egna. Det är ju inte alls plagiat och förbjudet...

Och om du nu läst reglerna så noga borde du också noterat att Flashback är ett diskussionsforum, inte ett gör mina läxor så jag slipper tänka själv-forum. Jag tycker du ska ta din jävla fittmentalitet och sticka så långt ifrån Flashback som bara är möjligt.

Nej, det är inte förbjudet att starta en sådan här tråd. Däremot är detta fel forum, det finns en klistrad tråd i Sista Utvägen för dessa frågor.

Fan vilken bitter liten fitta du är. Men det är ju klart, du påstår ju att du varit mod så det måste ju stämma. Hjälp honom istället annars kan du dra här ifrån. Tror du missuppfattat Flashback, här hjälper vi varandra OCH diskuterar. Jävla tönt.

OnT Jag har fan ingen aning om var du hittar det men hoppas du genom denna tråd eller den som du ska skriva hittar den. Har du kollat på uppsatser.se btw? Sätt den i övrigt så borde det gå bra. Annars är det bara att öppna ett nytt konto.

Bör jag vänta på tillsägning/ban efter detta? Isf, fuck this.
2011-03-23, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DVDG
Fan vilken bitter liten fitta du är. Men det är ju klart, du påstår ju att du varit mod så det måste ju stämma. Hjälp honom istället annars kan du dra här ifrån. Tror du missuppfattat Flashback, här hjälper vi varandra OCH diskuterar. Jävla tönt.

OnT Jag har fan ingen aning om var du hittar det men hoppas du genom denna tråd eller den som du ska skriva hittar den. Har du kollat på uppsatser.se btw? Sätt den i övrigt så borde det gå bra. Annars är det bara att öppna ett nytt konto.

Bör jag vänta på tillsägning/ban efter detta? Isf, fuck this.

Tack. Nått sånt jag förväntade mig...
Inte någon som ger utryck som om han är Mr.flashback 1994...
Sen i efterhand skulle jag jhu postat i den jag fick tips om...
Men jag tar med mig ordet fitta!
2011-03-25, 19:37
Medlem
core_s avatar
Studera forumen och välj det som är mest lämpligt för din frågeställning.

Alternativt PMa en mod om du har vidare frågeställningar, den här tråden bommar vi
/Mod
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in