2011-03-23, 11:21
Medlem
Tjaboo!

Nu är det såhär att jag har lämnat urinprov varannan månad samt blodprov varje halvår i ca 2 år för för mitt lämplighetsintyg och för få ta körkort. Alla tester har varit negativa (bla: thc, mdma, kokain, benzo, opiater).
Har dagligt intagit jwh-122 i någon månad men det har inte gett något utslag på testerna.

Men idag fick jag ett samtal av "psykiatriska vården" gällande en ADHD-undersökning som ska börja tidigast nästa vecka. kärringen jag snacka med vill att jag ska ta nya prover (urin & blod)

Och nu till frågan:
imed jag klarat mig från positiva resultat på "trafikverkets analyser" borde jag väl klara mig hos psykiska mottagningens? Rätt eller fel?
Kan jag fortsätta använda mig av jwh-122 utan att det ger utslag på deras prov?
Någon som har erfarenhet av just detta?

(kan ju också slänga in att det blir olagligt 1/4 right?)

Må bäst!
Senast redigerad av Antilist 2011-03-23 kl. 11:54.
Citera
2011-03-23, 11:31
Medlem
CoupDeGraces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antilist
Tjaboo!

Nu är det såhär att jag har lämnat urinprov varannan månad samt blodprov varje halvår i ca 2 år för för mitt lämplighetsintyg och för få ta körkort. Alla tester har varit negativa (bla: thc, mdma, kokain, benzo, opiater).
Har dagligt intagit jwh-211 i någon månad men det har inte gett något utslag på testerna.

Men idag fick jag ett samtal av "psykiatriska vården" gällande en ADHD-undersökning som ska börja tidigast nästa vecka. kärringen jag snacka med vill att jag ska ta nya prover (urin & blod)

Och nu till frågan:
imed jag klarat mig från positiva resultat på "trafikverkets analyser" borde jag väl klara mig hos psykiska mottagningens? Rätt eller fel?
Kan jag fortsätta använda mig av jwh-211 utan att det ger utslag på deras prov?
Någon som har erfarenhet av just detta?

Må bäst!

Nej, det ger inte utslag.
Citera
2011-03-23, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CoupDeGrace
Nej, det ger inte utslag.

Kunde misstänka det.. men efter 1/4 när det blir olagligt då? har dom resurser att nyttja på sådant?
Citera
2011-03-23, 17:37
Medlem
henke1984s avatar
Jwh-122 är redan klassat som hälsofarlig vara.

Sen lagen som träder i kraft den 1/4 betyder inte att allt blir olagligt, betyder att tull/polis får beslagta och behålla ej klassade substanser

Citat:
Ursprungligen postat av Antilist
Kunde misstänka det.. men efter 1/4 när det blir olagligt då? har dom resurser att nyttja på sådant?
Citera
2011-03-23, 20:36
Bannlyst
Nu är du ju överdrivet nojjig!
Citera
2011-03-28, 17:58
Bannlyst
kan någon ber'tta rus på jwh 122?
Citera
2011-03-28, 18:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jazztobak420
Nu är du ju överdrivet nojjig!

Nej, det är han faktiskt inte.. För det är nämligen så att om man tar droger och det syns på testerna så kan man nämligen glömma sin utredning. gäller även för autismutredningar. Vården tror nämligen fortfarande på de gamla lögnerna om att cannabis är roten till alla mentala handikapp, vilket gör att de kan autodöma ut alla från vårdutredningar så länge de använder andra droger än den schizofreniutlösande drogen alkohol..

sad but true

Mitt tips till TS: Är du beroende av att få din utredning och diagnos för att få ett fungerande liv och en fungerande framtid; Var då 100% drogfri under tiden utredningen pågår.
Citera
2011-03-28, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ippskiff
Mitt tips till TS: Är du beroende av att få din utredning och diagnos för att få ett fungerande liv och en fungerande framtid; Var då 100% drogfri under tiden utredningen pågår.
+1, har gjort en utredning tidigare i livet och här höll jag mig till detta. Vilket jag verkligen inte ångrar.

Men ska inte vara moralkärring, nej det visar 100% inte positivt på urin-/blod-prov.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in