• 1
  • 2
2011-03-23, 10:02
Medlem
APPRENTICEs avatar
Jag är ganska ny i det här har rökt på ungefär 5ggr och det har varit joints (de blir väll sådär halv bra). Men hur får man den starkaste effekten? är det med bong, vattenpipa eller med "normal" pipa?
Citera
2011-03-23, 10:05
Medlem
cdxz11s avatar
Bäst effekt får du om du kör en hink och tar djupa bloss och håller nere dem några sekunder. Är rätt gött att ingen rök går till spillo när man kör hink men bong funkar nästan lika bra.
Citera
2011-03-23, 10:11
Medlem
Jussefines avatar
Föredrar bong!
Citera
2011-03-23, 10:15
Medlem
APPRENTICEs avatar
Citat:
Bäst effekt får du om du kör en hink och tar djupa bloss och håller nere dem några sekunder. Är rätt gött att ingen rök går till spillo när man kör hink men bong funkar nästan lika bra.

Hur menar du med hink??
Citera
2011-03-23, 10:17
Medlem
Ducken11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av APPRENTICE
Hur menar du med hink??

Sök "waterfall bong" på youtube så förstår du principen, det är väl de mest effektiva sättet egentligen men har en tendens att bli lite för intensivt och starkt för halsen.

Själv föredrar jag en stor jävla bong på 45cm minst samt istopp så man kan fylla röret med is, enligt mig kan man dra fetare hits på det och vinsten med kall rök gör att du kan dra ner mer rök i lungorna.

Lycka till.
Citera
2011-03-23, 11:08
Medlem
APPRENTICEs avatar
Citat:
Sök "waterfall bong" på youtube så förstår du principen, det är väl de mest effektiva sättet egentligen men har en tendens att bli lite för intensivt och starkt för halsen.

Själv föredrar jag en stor jävla bong på 45cm minst samt istopp så man kan fylla röret med is, enligt mig kan man dra fetare hits på det och vinsten med kall rök gör att du kan dra ner mer rök i lungorna.

Lycka till.

ok tackar får väll inhandla en bong
Citera
2011-03-23, 11:13
Medlem
Mr.Sifons avatar
Bong är deffentivt det bästa!

Har tidigare byggt egna, har funkat jäkligt bra! Fylla en hel 1.5L pant flaska med rök tjock som mjölk...
då jävlar händere grejer!
Men den inköpta är bättre. Går åt mindre, tätare. Bättre

Vattenfall är kul Men jag upplever att man behöver ta extra blaze utan att få mer effekt än med bong.
Med en bong kan man bara dra sådär en 5st rena stora koppar.. (själv) Den effekten kan man inte få ur en vattenfall. Eftersom de tar sånn tid o ladda o hålla. Sen när man blir för stekt så är det nästan omöjligt o ladda xD

BONG!!!
Citera
2011-03-23, 12:19
Medlem
Pipharens avatar
Vaporizer.

http://vapology.com/images/420/graph...easy-valve.jpg
Citera
2011-03-23, 12:36
Medlem
Mizzyms avatar
Vi föredrar bong!
Citera
2011-03-23, 13:07
Medlem
Har hört att man får bästa effekten om man har en sådanhär: http://1.bp.blogspot.com/_qh38gKb5Uu...mans+noose.jpg där den ska vara samtidigt som man tar riktigt djupa bloss.
Citera
2011-03-23, 14:23
Medlem
Skink-Killens avatar
http://www.youtube.com/user/twoseven.../4/ZXaXZgVABVw

Gravity bong är det som är mest effektivt, rätt lätt att göra med en 2liters flaska och en hink lr som denna grabb om man vill röka med stil och använder glas istället

Skit i hur min svenska är
Citera
2011-03-23, 15:12
Medlem
APPRENTICEs avatar
Citat:
Gravity bong är det som är mest effektivt, rätt lätt att göra med en 2liters flaska och en hink lr som denna grabb om man vill röka med stil och använder glas istället

hur mycket ganja går det åt per "vas"? :P
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in