2012-03-22, 20:32
Medlem
Firezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yttro
Min kompis såg OCF bomba inside på en spårvagn igår, någon som hört eller sett något mer om det? Då jag inte tycker det liknar nåt dem brukar göra så blir jag intresserad.

Vadå har dom gjort något ännu mer toyigare ?? eller har dom lärt sig att använda burk :O
Citera
2012-03-22, 20:41
Medlem
Jag har sett en del TARD tags där jag bor. Någon som vet vem det är och om h*n är med i något crew?
Citera
2012-03-22, 20:49
Medlem
vetickes avatar
Hur är det på röda sten nuförtiden?
Är det hyfsat lugnt att måla på huvudbyggnaden eller kommer dom hota med att ringa polisen?
Citera
2012-03-22, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av veticke
Är det hyfsat lugnt att måla på huvudbyggnaden eller kommer dom hota med att ringa polisen?
jag skulle rekommendera att inte måla på huvudbyggnaden.

lite off-topic men är det lagligt på röda sten nu? ("draken" som står en bit ifrån byggnaden)
Citera
2012-03-22, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alternify
jag skulle rekommendera att inte måla på huvudbyggnaden.

lite off-topic men är det lagligt på röda sten nu? ("draken" som står en bit ifrån byggnaden)

Ja det är lagligt! och dom ska göra den ännu längre, minns inte exakt vad dom sa men kanske 40 meter(?)
Citera
2012-03-22, 21:34
Medlem
femtekontot2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svettigbrandman
Ja det är lagligt! och dom ska göra den ännu längre, minns inte exakt vad dom sa men kanske 40 meter(?)

ja läste 80 meter! den som väntar på nått gött...
Senast redigerad av femtekontot2 2012-03-22 kl. 21:39.
Citera
2012-03-22, 22:42
Medlem
Jekners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av femtekontot2
ja läste 80 meter! den som väntar på nått gött...
Ah, fan vad gött. På tiden att det blir lagligt igen! (om det nu någonsin varit lagligt, vet att det varit stekt att köra där ett tag)
Citera
2012-03-22, 23:21
Medlem
carlss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yttro
Min kompis såg OCF bomba inside på en spårvagn igår, någon som hört eller sett något mer om det? Då jag inte tycker det liknar nåt dem brukar göra så blir jag intresserad.

Nu är du väl ändå ute och cyklar..
Citera
2012-03-23, 17:22
Medlem
kalkys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liimii
Jag har sett en del TARD tags där jag bor. Någon som vet vem det är och om h*n är med i något crew?

Yes chansar 2 kannor på att det är du...
Citera
2012-03-24, 22:58
Medlem
Honeybadger413s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av veticke

Civvare där av och till. Ta det försiktigt. Dom som jobbar där bryr sig inte så vitt jag vet men stek inte upp betongpelarna osv i onödan...

Såg för övrigt 2 TSD färgpanels och en throwie på ett pendeltåg vid centralen nyss. Även en EHG420 på ett Öresundståg som kom från Dopenhagen. Feta grejjer!
Citera
2012-03-25, 01:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honeybadger413
Såg för övrigt 2 TSD färgpanels och en throwie på ett pendeltåg vid centralen nyss.
På samma tåg? I så fall jag kan vittna om ytterligare en TSD panel på X14 som sågs rulla mot K tidigare igår.

Vad har skett med rengöringen på senaste tiden? För inte så länge sedan stod en NCZ panel, också den X14, på C i flera veckor.
Citera
2012-03-25, 04:33
Medlem
Honeybadger413s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gbg rapé (old)
På samma tåg? I så fall jag kan vittna om ytterligare en TSD panel på X14 som sågs rulla mot K tidigare igår.

Vad har skett med rengöringen på senaste tiden? För inte så länge sedan stod en NCZ panel, också den X14, på C i flera veckor.

Yes alla 3 (tsd pieces) på samma pendel. Sett NCZ panelen också, samt några andra små simpla kråmpjäser av crews jag inte känner igen. Kan inte komma ihåg vad som stått.

kul att det körs
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in