Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-01-22, 16:42
  #793
Medlem
gulaLejonets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strax65
länk på det?

så det i pappers GP men den borde gå att hitta på nätet (jag skall kolla)

skrattade högt när jag såg det, var en riktigt grym tropps!
Citera
2012-01-22, 20:44
  #794
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av style22
Men snälla det finns en anledning till att det är en beef era jävla idioter. Ni snackar ju som om beef:en bara handlar/handlade om spittningar. "Hur orkar dem hålla på? etc." T.ex : Om någon höggde din bästa vän, skulle du bara bli vän med personen som högde han/hon 5 år senare och "slå sig ihop, och bilda ett crew som tar över hela Sverige." är det bara jag eller luktar det TOYDREAMS!
och sluta lipa om ett beef som inte angår någon av er. Beef är en del av graffiti.
Men för fan, du är ju för fan dum i huvudet. Jag frågade vad allt BÖRJADE med? Ja, jag skulle fan inte heller vilja sluta beefa iförsig med nån som högg min vän. (Tänkte inte på att nån högg varandra så det är därför dom fortsätter, förlåt för att jag finns.) Men iallafall, kan någon svara VARFÖR dom BÖRJADE beefa?
Citera
2012-01-22, 21:22
  #795
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bars-
Men för fan, du är ju för fan dum i huvudet. Jag frågade vad allt BÖRJADE med? Ja, jag skulle fan inte heller vilja sluta beefa iförsig med nån som högg min vän. (Tänkte inte på att nån högg varandra så det är därför dom fortsätter, förlåt för att jag finns.) Men iallafall, kan någon svara VARFÖR dom BÖRJADE beefa?

Tror nog du redan har fått svar på vad du frågade efter..
Citera
2012-01-22, 22:27
  #796
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schmarl
Tror nog du redan har fått svar på vad du frågade efter..
Men, IDIOT!
Jag fick för fan bara svar på att dom fortsatte beefa för dom knivhögg varandra (vilket jag visste innan men jag tänkte dock inte på det så därför undrade jag hur man "orkar" att beefa i 5 år).
Citera
2012-01-22, 23:59
  #797
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bars-
Men, IDIOT!
Jag fick för fan bara svar på att dom fortsatte beefa för dom knivhögg varandra (vilket jag visste innan men jag tänkte dock inte på det så därför undrade jag hur man "orkar" att beefa i 5 år).


Var bara tyst. Du har inte med beefen att göra så sluta bry dig och kryp tillbaks in i leksaksaffären igen.
Citera
2012-01-24, 00:56
  #798
Medlem
sLmoN.incs avatar
Vilka var det som körde PHS? och när var de aktiva?
Citera
2012-01-24, 01:13
  #799
Medlem
parkråttas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av style22
Var bara tyst. Du har inte med beefen att göra så sluta bry dig och kryp tillbaks in i leksaksaffären igen.
Sluta ha sån jävla "dom som vet dom vet" attityd. Om du ska vara sån, varför har du ens tagit dig mödan att posta här?

Bars-, ska nu dra en grej rätt ur minnet som säkert inte stämmer helt med verkligheten, något jag läst på fb angående beefen när det var ny: Något i gäng1 lärde någon i gäng2 att måla, mär gäng2 tyckte sig vara tillräckligt bra smetar de över en gäng1-piece och helveter brakar lös. Ngot i den stilen om jag inte minns fel...

Och om någon jävel ska komma och klaga på mina spekulationer så håll käft, jag FÖRSÖKER åtminstone bidra till ämnet, de flesta här verkar bara sitta och skriva saker så det ska SE UT som att de vet något.
Citera
2012-01-24, 06:43
  #800
Medlem
6799173s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sLmoN.inc
Vilka var det som körde PHS? och när var de aktiva?
Det enda jag vet är att dom kört en del med OCF och att ANTAGLIGEN Duxe var med där.
Citera
2012-01-24, 07:49
  #801
Medlem
C8H11Ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av style22
Beef är en del av graffiti.
Kanske för dig med mindervärdekomplex; varför du tvunget måste hävda dig.
Citera
2012-01-24, 10:27
  #802
Medlem
AnimalOfPrays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sLmoN.inc
Vilka var det som körde PHS? och när var de aktiva?

Det var ju ett tag sen de var aktiva. Runt 05-07 typ? Ming var la med på ett hörn, Fler också om jag inte minns fel. Och lite annat sånt där brötigt påvelundsfolk.
Citera
2012-01-24, 14:08
  #803
Medlem
stilnorts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bars-
Men, IDIOT!
Jag fick för fan bara svar på att dom fortsatte beefa för dom knivhögg varandra (vilket jag visste innan men jag tänkte dock inte på det så därför undrade jag hur man "orkar" att beefa i 5 år).

Det finns en hel tråd om beefen ocf/tsd och där avhandlas allt från hur det började tills nu.
Citera
2012-01-24, 14:38
  #804
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stilnort
Det finns en hel tråd om beefen ocf/tsd och där avhandlas allt från hur det började tills nu.

Precis som stilnort säger så finns det en tråd om det och alla ni som vill fortsätta tjöta om detta kolla igenom där istället.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback