Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-01-08, 22:21
  #673
Medlem
Ser allt mer och mer ÖS ute på hissingen och en del i majorna, Nytt crew? Någon som vet mer?
Citera
2012-01-08, 23:37
  #674
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schmarl
Ser allt mer och mer ÖS ute på hissingen och en del i majorna, Nytt crew? Någon som vet mer?

ÖS tror jag startades i somras någongång.. Finns bra potential i det gänget.
Kul att följa deras utveckling och se hur de sakta men säkert utvecklas.
Men de har fortfarande mycket kvar att bevisa.
Men håller de samma aktivitet och glöd i 2-3 år till så kan det nog bli strålande.
Citera
2012-01-09, 11:37
  #675
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schmarl
Ser allt mer och mer ÖS ute på hissingen och en del i majorna, Nytt crew? Någon som vet mer?

Citat:
Ursprungligen postat av Fluger
ÖS tror jag startades i somras någongång.. Finns bra potential i det gänget.
Kul att följa deras utveckling och se hur de sakta men säkert utvecklas.
Men de har fortfarande mycket kvar att bevisa.
Men håller de samma aktivitet och glöd i 2-3 år till så kan det nog bli strålande.
Min lillebror känner dom, han var och hälsade på dom i ÖS och DLF i göteborg. ÖS startades någon gång i somras, och åldern i dom i crewet varierar, 2 är sexton åringar och en är tretton.

Deras fotolog har ni här www.fotolog.com/fullt_os www.fotolog.com/isue1
Citera
2012-01-09, 12:26
  #676
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nekat
ja många som stryker över varrandra här i Göteborg nu för tiden.
hörde att 36 och fau hade börjat köra över varandra ?
någon som vet något om det ?

det är ju ett 4 år gammalt beef. som rörde sig mellan 36AOD och FAU, men det var ett missförstånd som är löst nu...
Citera
2012-01-09, 13:07
  #677
Medlem
HarryKruts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bars-
Min lillebror känner dom, han var och hälsade på dom i ÖS och DLF i göteborg. ÖS startades någon gång i somras, och åldern i dom i crewet varierar, 2 är sexton åringar och en är tretton.

Deras fotolog har ni här www.fotolog.com/fullt_os www.fotolog.com/isue1

Hej DLF! Skönt att ni självpropsar er!

Även du vill jag ha för mig är 16!

Tack och adjö!
Citera
2012-01-09, 13:09
  #678
Medlem
BebbenJohanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bars-
Min lillebror känner dom, han var och hälsade på dom i ÖS och DLF i göteborg. ÖS startades någon gång i somras, och åldern i dom i crewet varierar, 2 är sexton åringar och en är tretton.

Deras fotolog har ni här www.fotolog.com/fullt_os www.fotolog.com/isue1

Shit, ös la ju sköna grejer, varför har jag ALDRIG sett en tag eller något av dem? kör de på hisingen eller vad?
Riktigt skönt spårvagnsrull ju!
http://www.fotolog.com/fullt_os/46817656
Citera
2012-01-09, 14:03
  #679
Medlem
Zicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HarryKrut
Hej DLF! Skönt att ni självpropsar er!

Även du vill jag ha för mig är 16!

Tack och adjö!
Självproppsarhäxjakten och sarkasmen är 90% av trådhelvetet. Så kan du inte sluta bara? Bars skriver iaf något relevant, till skillnad från dig.

Skulle förstå om en mod stänger ner, det har änna spårat ut.
Citera
2012-01-09, 14:24
  #680
Medlem
HarryKruts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zick
Självproppsarhäxjakten och sarkasmen är 90% av trådhelvetet. Så kan du inte sluta bara? Bars skriver iaf något relevant, till skillnad från dig.

Skulle förstå om en mod stänger ner, det har änna spårat ut.

För att styra upp det lite kan jag ju säga att jag iallafall ser potential i ÖS-grabbarna, medans DLF mest söker Internet beef och tror dom är gangsters för att dom röker knark.

Men men, bättre att det körs än att det står still!
Citera
2012-01-09, 15:27
  #681
Medlem
6799173s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HarryKrut
För att styra upp det lite kan jag ju säga att jag iallafall ser potential i ÖS-grabbarna, medans DLF mest söker Internet beef och tror dom är gangsters för att dom röker knark.

Men men, bättre att det körs än att det står still!
Fuck Göteborgs scenen. Too many toyz!
Citera
2012-01-09, 18:37
  #682
Medlem
AnimalOfPrays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BebbenJohansson
Shit, ös la ju sköna grejer, varför har jag ALDRIG sett en tag eller något av dem? kör de på hisingen eller vad?
Riktigt skönt spårvagnsrull ju!
http://www.fotolog.com/fullt_os/46817656

Sett en del gott av det gänget. Berget ovanför hemköp vid stigbergstorget sitter en färgklick.
Citera
2012-01-09, 19:44
  #683
Medlem
Neubautens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BebbenJohansson
Shit, ös la ju sköna grejer, varför har jag ALDRIG sett en tag eller något av dem? kör de på hisingen eller vad?
Riktigt skönt spårvagnsrull ju!
http://www.fotolog.com/fullt_os/46817656

Jag har sett ett antal tags med dem så sent som idag.
Citera
2012-01-09, 22:08
  #684
Medlem
parkråttas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BebbenJohansson
Shit, ös la ju sköna grejer, varför har jag ALDRIG sett en tag eller något av dem? kör de på hisingen eller vad?
Riktigt skönt spårvagnsrull ju!
http://www.fotolog.com/fullt_os/46817656
Ääee..? Riktigt skabb. Dock finns det potential.

Citat:
Ursprungligen postat av 6799173
Fuck Göteborgs scenen. Too many toyz!
Och hur FAAAAAAAAAN ska det kunna komma några bra målare då om de inte får toya runt lite först?!?! Kan du förklara det för mig? Eller du kanske kunde lägga wildstyle och dra millimetertunna linjer första gången du målade? Herregud, ibland undrar jag om folk är dumma i huvudet. Det är ju för fan som att säga "fan vad jag hatar hockeyn i stockholm... bara massa jävla ungdomslag, finns ju bara 2 bra lag egentligen och det är djurgården + aik's a-lag... jävla skitstad. för mycket nybörjare.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback