2011-12-11, 21:46
Medlem
Firezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lzroner
KRIIIM, haha skojja bara
Om du får tag i bilden skicka gärna pm eller här

Kommer ringa denna killen imon om det . så slår ett pm
Citera
2011-12-11, 22:40
Medlem
MrMonos avatar
Catwalk är från GBG, riktigt duktig!
Citera
2011-12-12, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av twilfit
Njaa.... Ska man döma utifrån de där två bilderna så lever de knappast upp till hajpen. Här är däremot ett crew som härjat på ganska bra i snålblåsten: http://img811.imageshack.us/img811/5150/foto0068ed.jpg

80% av allt du skriver har ju med "BF" och "WEET" att göra... man börjar ju undra VARFÖR?
Citera
2011-12-12, 09:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av style22
80% av allt du skriver har ju med "BF" och "WEET" att göra... man börjar ju undra VARFÖR?
80% är väl en överdrift men visst, det är väl knappast någon hemlighet att jag är stort fan av weet. Det som kändes lite kul i helgen var att jag var ute med kamera och letade, jag menar aktivt LETADE efter Dot/Dots-grejer eftersom det har varit en sådan snackis i graffkretsar på sistonde. Som jag skrivit tidigare så hittade jag ingenting, men till min stora glädje så var centrala delar av stan fullkomligt sönderpepprade av BF-grejer!!

p.s
25% av allt du skrivit handlar också om BF.
Citera
2011-12-12, 10:08
Moderator
evilhoneys avatar
OT raderat.
//mod
Citera
2011-12-12, 10:32
Medlem
HandCuffZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neubauten
Vem/vilka ligger bakom den helt hysteriska piecen på Akbars Chark på Hisingen?
Vill att dom skall måla min vägg

EDIT: http://gbggraff.com/photos/cache/201...840%29_960.jpg

Ja det e som carls säger. Det e OLLIO!
Citera
2011-12-12, 14:28
Medlem
Citat:
80% är väl en överdrift men visst, det är väl knappast någon hemlighet att jag är stort fan av weet. Det som kändes lite kul i helgen var att jag var ute med kamera och letade, jag menar aktivt LETADE efter Dot/Dots-grejer eftersom det har varit en sådan snackis i graffkretsar på sistonde. Som jag skrivit tidigare så hittade jag ingenting, men till min stora glädje så var centrala delar av stan fullkomligt sönderpepprade av BF-grejer!!

p.s

Jag blir tamig fan förbannad när jag ser dig yttra dig o länka något i denna tråden...få personer som du har gjort mig så förbannad ÖVER INTERNET!!
Citera
2011-12-12, 14:32
Medlem
sirhectors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PimpMyStrumpa
Jag blir tamig fan förbannad när jag ser dig yttra dig o länka något i denna tråden...få personer som du har gjort mig så förbannad ÖVER INTERNET!!
Bara för att människan är usel och självproppsar får du inte hetsa upp dig så, andas in och andas ut.
Citera
2011-12-12, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HandCuffZ
Ja det e som carls säger. Det e OLLIO!

Offtopic men när vi ändå är inne på Ollio, han har utställning i kba i januari va?

srry srry srry för OT!
Citera
2011-12-12, 16:06
Medlem
Citat:

p.s

Snälla, kan inte någon mod bara banna h*n?
Citera
2011-12-12, 17:33
Medlem
Citat:

p.s

Såg 2 dot tags igår vid överåsvallen,örgryte.
Citera
2011-12-12, 17:37
Medlem
habus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hopeone
Såg 2 dot tags igår vid överåsvallen,örgryte.
sitter några i majorna och längs med vägen in till stan.

(förstår inte vad de är för speciellt med dot/dotz)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in