2016-03-27, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PimpMyStrumpa
Finfina bilder det där!.. Eget lager kanske?..

Coatmeal

Har du kollat afrobros? Vet dock inte om den går att gå in på längre.. Kanske mest tidigt 00-tal på dom bilderna iofs..

Någon annan som minns en Gbg graffsida där det fanns en gästbok på.. Tänker inte på fetalines. Utan en äldre sida det var alltid någon som kallade sig "FUCK-A-DUCK" som bombade gästboken och beefade mot allt och alla.

Walls of fame
Citera
2016-03-27, 17:16
Medlem
tangos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quiz74
Walls of fame
Walls of fame det var tider det,,,,
Undrar vem som ligger på dom korten??
Dags att ta tag i fårskallen😂😂
Citera
2016-03-27, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tango
Walls of fame det var tider det,,,,
Undrar vem som ligger på dom korten??
Dags att ta tag i fårskallen😂😂

jag tog nästan alla foton på Walls of Fame, även jag som gjorde sidan.
Citera
2016-03-27, 19:23
Medlem
tangos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quiz74
jag tog nästan alla foton på Walls of Fame, även jag som gjorde sidan.
Hmm vet att en hel del bilder på den sidan var mina....
Fick även äran att måla med en kille som sa att han gjorde den sidan.....
Citera
2016-03-27, 19:54
Medlem
ps3mafackas avatar
https://www.flickr.com/people/gbgpieces/

Finns en del gammalt med..
Citera
2016-03-29, 07:45
Medlem
Sitter en ruggigt fet DRA x2 med tillhörande char i tunneln vid vårväder. Chromad historia, inte för att trissa upp hypen mer men troligtvis det bästa jag sett hittills 2016.
Citera
2016-03-30, 08:47
Medlem
Dykt upp lite schyssta BST-pieces runt om under helgen :^)
Citera
2016-04-05, 00:22
Medlem
Suchkas avatar
Såg en halvfärsk TSD-tag bakom ICA-kanonen (hängmattan) idag. Dudez-grejer i majorna, nån dome-tag jag inte sett förut. BST:n på Fryshuset uppenbarligen noterad, och därifrån ner till Brunnsparken är det temper/hrache (förresten, temper haters - har ni märkt hur utskuren temper piecen är på fryshuset i relation till FUPS?) + boa/mse, vr uppenbarligen, hnc, mag/bel. I hemkvarteren på Hisingen lite huligangraff. Io05 och fan vet vad. HNR från Brunnsbo till Tuve i samband med fotbollsmaffian. Välkommen över till fastlandet kompisar.
Citera
2016-04-05, 10:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Suchka
Såg en halvfärsk TSD-tag bakom ICA-kanonen (hängmattan) idag. Dudez-grejer i majorna, nån dome-tag jag inte sett förut. BST:n på Fryshuset uppenbarligen noterad, och därifrån ner till Brunnsparken är det temper/hrache (förresten, temper haters - har ni märkt hur utskuren temper piecen är på fryshuset i relation till FUPS?) + boa/mse, vr uppenbarligen, hnc, mag/bel. I hemkvarteren på Hisingen lite huligangraff. Io05 och fan vet vad. HNR från Brunnsbo till Tuve i samband med fotbollsmaffian. Välkommen över till fastlandet kompisar.

Har sätt några nya Tsd pjäser så väl som Bst dom kommer väl tillbaka med ljuset Hnr har jag aldrig sätt men rör mig inte så ofta runt hisingen. finns det bilder?
Citera
2016-04-05, 18:43
Medlem
Tempr håller galet hög växel och ser ut att ha gått med i TSD också. Enorm historia vid kungsten/Sandarna samt en stor TSDMW längst med vägen, vid den flygande TonysMSE målningen. Märks att det är vår!
Citera
2016-04-05, 20:32
Medlem
LWR hade langat nya saker på hisingen för någon vecka sedan. Labs brukar dyka upp exceptionellt alltid kul att se hans pjäser dom bryter ut sig från mängden.
Citera
2016-04-06, 16:43
Medlem
En stor HRCHE målning dök upp igår/förrigår vid guldheden vid skolan där En Copper/Copeer throw up oxå Det börjar hända grejer nu våren <3
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in