Har du kollat afrobros? Vet dock inte om den går att gå in på längre.. Kanske mest tidigt 00-tal på dom bilderna iofs..
Någon annan som minns en Gbg graffsida där det fanns en gästbok på.. Tänker inte på fetalines. Utan en äldre sida det var alltid någon som kallade sig "FUCK-A-DUCK" som bombade gästboken och beefade mot allt och alla.
Sitter en ruggigt fet DRA x2 med tillhörande char i tunneln vid vårväder. Chromad historia, inte för att trissa upp hypen mer men troligtvis det bästa jag sett hittills 2016.
Såg en halvfärsk TSD-tag bakom ICA-kanonen (hängmattan) idag. Dudez-grejer i majorna, nån dome-tag jag inte sett förut. BST:n på Fryshuset uppenbarligen noterad, och därifrån ner till Brunnsparken är det temper/hrache (förresten, temper haters - har ni märkt hur utskuren temper piecen är på fryshuset i relation till FUPS?) + boa/mse, vr uppenbarligen, hnc, mag/bel. I hemkvarteren på Hisingen lite huligangraff. Io05 och fan vet vad. HNR från Brunnsbo till Tuve i samband med fotbollsmaffian. Välkommen över till fastlandet kompisar.
Såg en halvfärsk TSD-tag bakom ICA-kanonen (hängmattan) idag. Dudez-grejer i majorna, nån dome-tag jag inte sett förut. BST:n på Fryshuset uppenbarligen noterad, och därifrån ner till Brunnsparken är det temper/hrache (förresten, temper haters - har ni märkt hur utskuren temper piecen är på fryshuset i relation till FUPS?) + boa/mse, vr uppenbarligen, hnc, mag/bel. I hemkvarteren på Hisingen lite huligangraff. Io05 och fan vet vad. HNR från Brunnsbo till Tuve i samband med fotbollsmaffian. Välkommen över till fastlandet kompisar.
Har sätt några nya Tsd pjäser så väl som Bst dom kommer väl tillbaka med ljuset Hnr har jag aldrig sätt men rör mig inte så ofta runt hisingen. finns det bilder?
Tempr håller galet hög växel och ser ut att ha gått med i TSD också. Enorm historia vid kungsten/Sandarna samt en stor TSDMW längst med vägen, vid den flygande TonysMSE målningen. Märks att det är vår!
LWR hade langat nya saker på hisingen för någon vecka sedan. Labs brukar dyka upp exceptionellt alltid kul att se hans pjäser dom bryter ut sig från mängden.