Någon som minns SOD crew? Körde med ocf runt 05(?)
Enda jag minns var MING.. Hade även en fet pjäs bort mot Gamlestan tillsammans med ocf,. Minns att jag fick höra från en annan writer på någon trött svartfest att SOD var Billdalschtekare..:
TS crew va ju goa och ettriga gubbar från hagen Ökända för att trasha och bomba spårvagn 99 ish.. Denna period då majorna bombingen hade sin storhets tid med smak/mw, vi, oops, crk, med mera.
Är det bara jag eller känns det inte som att det är extrem brist på tidiga spånk-målningar? Tänker mig typ 80 och 90-talet nu. Har bara stött på enstaka fotografier.
Målades inte så mkt spånk och tåg i gbg innan västtrafik explosionen 2000. En spånk smäller inte lika högt som en tub så därför har väl gbg varit lite sovande just på denna del.. Däremot va det mycket gatubombing och insidor förr.
Målades inte så mkt spånk och tåg i gbg innan västtrafik explosionen 2000. En spånk smäller inte lika högt som en tub så därför har väl gbg varit lite sovande just på denna del.. Däremot va det mycket gatubombing och insidor förr.
Har du kollat afrobros? Vet dock inte om den går att gå in på längre.. Kanske mest tidigt 00-tal på dom bilderna iofs..
Någon annan som minns en Gbg graffsida där det fanns en gästbok på.. Tänker inte på fetalines. Utan en äldre sida det var alltid någon som kallade sig "FUCK-A-DUCK" som bombade gästboken och beefade mot allt och alla.
Afrobrothers är ju heldöd sedan länge såg jag när jag kollade, däremot är ju 00- och framåt relativt lättillgängligt, därav nyfkenheten kring ännu äldre grejer.
Försökte med wayback machine men de kunde icke ladda den sidan
ps3mafacka, asgrym post. Hur det kommer sig att du besitter detta är av stort intresse
Senast redigerad av coatmeal 2016-01-04 kl. 23:18.
Afrobrothers är ju heldöd sedan länge såg jag när jag kollade, däremot är ju 00- och framåt relativt lättillgängligt, därav nyfkenheten kring ännu äldre grejer.
Försökte med wayback machine men de kunde icke ladda den sidan
ps3mafacka, asgrym post. Hur det kommer sig att du besitter detta är av stort intresse