2013-10-25, 19:38
Medlem
Honeybadger413s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av feskestyle
Veckogammal YFR vid Slottskogsvallen --->
http://instagram.com/p/fxKrErPPDX

kings
Citera
2013-10-26, 13:05
Medlem
sLmoN.incs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strax65
Tyvärr . Men ibland så dyker de upp tags från dem!
Vad hände med Kech & Tisel?
Torsk.
Citat:
Ursprungligen postat av Funktioner
Älskar whas t-up vid getebergsäng! Någon som har bild eller ska jag behöva krypa dit själv?
vilken av dem?
Citera
2013-10-26, 14:13
Medlem
horses avatar
Hur är det att köra i Götet nu, bombing scenen osv?
Citera
2013-10-26, 14:19
Medlem
jackees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av horse

Har inte den frågan blivit besvarad ett par gånger nu? Det är väl ok att köra.
Citera
2013-10-27, 16:37
Medlem
FroeJaizers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av horse

bombing-scen är att ta i, det finns ingen bombing-scen, och egentligen ingen graff-scen heller. det finns hyfsat många som ser sig själva som writers, har målat en kort period när dom var tonåringar och fortfarande lever i någon bubbla där dom ser sig som kings. men egentligen drar dom tre tags en gång i månaden när dom är ute och bärsar och snittar typ fem målningar om året, MAX. det dyker upp någon kid då och då som köttar i ett halvår, sen ser man inte röken av dom igen.

den här tråden borde heta "hur ser den sporadiska småklotterverksamheten ut i gbg?"
Citera
2013-10-27, 18:05
Medlem
sLmoN.incs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FroeJaizer
bombing-scen är att ta i, det finns ingen bombing-scen, och egentligen ingen graff-scen heller. det finns hyfsat många som ser sig själva som writers, har målat en kort period när dom var tonåringar och fortfarande lever i någon bubbla där dom ser sig som kings. men egentligen drar dom tre tags en gång i månaden när dom är ute och bärsar och snittar typ fem målningar om året, MAX. det dyker upp någon kid då och då som köttar i ett halvår, sen ser man inte röken av dom igen.

den här tråden borde heta "hur ser den sporadiska småklotterverksamheten ut i gbg?"
Vad jämför du med? En scen finns det ju, kanske inte om du jämför med Berlin eller NYC, men vi bor i Sverige.
Citera
2013-10-27, 18:28
Medlem
Maskrosunges avatar
Citat:

Kill Hnc Btw Yld hoe Tsd 36 Mse ?

Jävligt skeva hallisar jag har eller så är du blind.....
Citera
2013-10-27, 19:46
Medlem
graffdatshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maskrosunge

Du glömde några men jag får ta och hålla med dig, det finns absolut en scen i stan asså! Att det skulle bestå utav någora få writers som endast kör en kortare period och sedan lägger ner stämmer inte häller
Citera
2013-10-27, 20:10
Medlem
Maskrosunges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av graffdatshit
Du glömde några men jag får ta och hålla med dig, det finns absolut en scen i stan asså! Att det skulle bestå utav någora få writers som endast kör en kortare period och sedan lägger ner stämmer inte häller

glömmer aldrig, att skriva en lista med alla som målar i götet var syftet med min kommentar.
Citera
2013-10-27, 20:26
Medlem
FroeJaizers avatar
Citat:

tycker dom flesta du nämner har kapacitet och har varit/är uppe i perioder. men ärligt talat, hur mycket nytt ser du av nämnda crews? som jag sa innan, det är lite fyllebombing. man ser typ 10 nya tags på och runt andra lång någon gång då och då. det här har liksom blivit göteborgs standard, och man kan flyta runt i graffgöteborg och kalla sig writer, eller king, utan att faktiskt måla överhuvudtaget. extremt jävla dåligt för scenen, det finns ingen konkurens som eldar på folk.
den enda som är runt i olika stadsdelar för tillfället är dept.

edit: kanske ska lägga till att jag uppskattar mycket av det som görs av dessa crews, när det väl händer.
Senast redigerad av FroeJaizer 2013-10-27 kl. 20:56.
Citera
2013-10-27, 20:35
Medlem
Maskrosunges avatar
Citat:
tycker dom flesta du nämner har kapacitet och har varit/är uppe i perioder. men ärligt talat, hur mycket nytt ser du av nämnda crews? som jag sa innan, det är lite fyllebombing. man ser typ 10 nya tags på och runt andra lång någon gång då och då. det här har liksom blivit göteborgs standard, och man kan flyta runt i graffgöteborg och kalla sig writer, eller king, utan att faktiskt måla överhuvudtaget. extremt jävla dåligt för scenen, det finns ingen konkurens som eldar på folk.
den enda som är runt i olika stadsdelar för tillfället är dept.

Du är ju inte lite lagom skev...
Citera
2013-10-27, 20:45
Medlem
FroeJaizers avatar
Citat:
Du är ju inte lite lagom skev...

nej, du har en bra poäng där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera