aa, såg dom jävla CRA när dom kladda ner busstationerna här, såg för jävla dåligt ut... ne de e dött som fan, hoppas de tar lite liv nu så man har nått fint att kolla på när man e ute
ingen aning faktiskt, tycker alla som bomba mycke försvann för ett tag sen
CRA riktigt skämt HAHA. Fick en plats i lokal tidningen iaf. Det enda som är i nödinge nu är crews: tsd (tror inte det är några riktiga tsd's dock), KS (klöverstigen). ones: bobby R, cpl, true. tror alla 3 tillhör KS.
CRA riktigt skämt HAHA. Fick en plats i lokal tidningen iaf. Det enda som är i nödinge nu är crews: tsd (tror inte det är några riktiga tsd's dock), KS (klöverstigen). ones: bobby R, cpl, true. tror alla 3 tillhör KS.
Kan med säkerhet intyga att det är riktiga TSD´s som syns. True är däremot inte med i KS utan lirar med nån Nol-liga som jag inte kommer på namnet på nu. Har foton någonstans...
Kan med säkerhet intyga att det är riktiga TSD´s som syns. True är däremot inte med i KS utan lirar med nån Nol-liga som jag inte kommer på namnet på nu. Har foton någonstans...
nol-liga, hm har namnet på tungan. Kommer inte på det dock hehe, men jag tror vi pratar om samma crew. Vem tillhör bobby R med? Sett några tags med TSD å bobby R tillsammans.
Senast redigerad av Strax65 2012-12-14 kl. 14:50.
Anledning: .