Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-03-23, 00:50
  #1
Medlem
Jag är sjukt kluven hur jag ska gå vidare med en tjej jag träffade ute på klubben. Jag hade ingen aning vem tjejen var innan hon kom fram till mig, vi började konversera och vi gjorde det ett bra tag. Vi skilldes åt några gånger från varandra under kvällen men hon kom tillbaka till mig flera gånger och vi pratade på så hon var intresserad av mig. Jag tog aldrig steget att försöka hångla vilket jag ångrar nu i efterhand. Vi umgås inte i samma kretsar så chansen att vi stöter på varandra på fest igen är nog lika med noll. Jag gjorde en snabb sökning på facebook och hittade henne men är lite osäker om jag ska skicka iväg en friends request, eller är det stalker varning? Som sagt är jag sugen på att prata med henne igen.Men jag vill inte framstå som en stalker, ni fattar vad jag menar. Jag är mellan 23 och 18.
Citera
2011-03-23, 00:54
  #2
Medlem
JeffDaviss avatar
"mellan 23 och 18" haha! Du verkar ha två val. Antingen riskerar du att verka va en stalker och kanske få knulla eller så skiter du i bruden.
Citera
2011-03-23, 01:22
  #3
Medlem
fuckpunchs avatar
Bara adda henne, om ni snackade vid flera tillfällen så ser jag inte vart problemet ligger. Ta chansen!
Om hon nu inte vill ha dig så är väl det skitsamma ni hängde ju inte samma kretsar så det lär ju inte vara en "big deal"
Citera
2011-03-23, 14:15
  #4
Medlem
PdPCs avatar
hehe förlåt om jag upplevs som elak men ni pratade flera gånger och du gillade henne men du fick inget telefonnr ens??

då är det enda valet att adda henne på facebook.. fattar inte varför folk ska noja över hur det verkar på facebook.. adda henne och släng iväg ett pm eller vad det nu heter på facebook. vill hon inte så vill hon inte men det låter ju som att hon vill..

friskt vågat hälften vunnet brukar man ju säga men vad det gäller tjejer så är det mer vunnet..
allt handlar om självförtroende eller att få de att tro att du har bra självförtroende..
så intala dig att du är ett kap och det är klart hon vill ha dig.

gillar du henne så go for it! i värsta fall blir det ett nej och det är väl inte så svårt att ta?

lycka till

ps. meddela gärna vad du gjorde och hur det gick
Citera
2011-03-23, 16:24
  #5
Medlem
dekanmis avatar
Men vilka I-landsproblem människor har idag. Ni pratade, du är intresserad och lyckades hitta henne på facebook - självklart ska du lägga till henne som vän. Nej, det är inte stalkervarning. Att du lägger till henne där och börjar prata med henne visar ju snarare ett intresse.

Enda gången det är obehagligt med människor som ska lägga till en på facebook är när det är främlingar. Har du träffat tjejen finns inga hinder. Kör på!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback