2011-03-22, 20:29
Medlem
Periods avatar
Försöker lösa problemet med min dator men kommer inte fram till något, bilder ser konstiga ut tillsammans med ramar osv.

Såhär kan det se ut
http://img694.imageshack.us/f/fkdup.png/

endel bilder visas inte, andra ser bara helt konstiga ut!

Någon som förstår vad som hänt?
Citera
2011-03-22, 20:36
Medlem
Ulrik.Agrens avatar
Men eftersom vi inte har ditt fel kan vi inte se nåt konstigt på bilden!
Citera
2011-03-22, 20:44
Medlem
dynamit-kisens avatar
Är det bara i webbläsaren det ser konstigt ut? För på den bilden ser det bara ut som att css (eller hur nu flashback sida är byggd) är avstängt. Så kontrollera att den webbläsare tillåter script/css/whatever att köras..
Citera
2011-03-22, 20:48
Medlem
Periods avatar
Haha, jo man kan ju tro det. Men på min andra dator som fungerar så är det inte 100% svart och vitt, utan mer grått och sen mer grått på det högra fältet. Allt min dator visar ser helt enkelt ut som om allt är skapat med hjälp av simpla table-commands (om vi snackar html).

HÄr är en till bild från facebook:

http://img59.imageshack.us/f/fkdup2.png/
Citera
2011-03-22, 20:51
Medlem
Ulrik.Agrens avatar
Jaha, var det det som avsågs. Du kanske har varit för ambitiös med Adblock eller nåt liknande?
Citera
2011-03-22, 21:00
Medlem
Periods avatar
Mja är inte så himla high på allt vad ni nu talar om, Adblock används inte vad jag vet och hur ändrar jag tillbaka inställningarna angående CSS osv? Har kört default settings på Verktyg->Inställningar
Citera
2011-03-22, 21:06
Medlem
dynamit-kisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Period
Mja är inte så himla high på allt vad ni nu talar om, Adblock används inte vad jag vet och hur ändrar jag tillbaka inställningarna angående CSS osv? Har kört default settings på Verktyg->Inställningar

Prova att installera en annan webbläsare. Funkar det då kan du iaf konstatera att det är webbläsaren det är fel på...
Citera
2011-03-22, 21:22
Medlem
Periods avatar
Google Chrome gjorde susen!! Tack för hjälpen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in