Citat:
Ursprungligen postat av Slutajiddra
Fan, den här kopplingen till kuylenstierna är lika långsökt som Läsken spåret och avleder bara. Kan man inte starta en separat tråd för Läsken och Kuylenstierna konspirationstramset?
Alltså, rubriken på tråden är "Skumt Ödehus i Halmstad" att ägaren till det huset skulle vara off-topic har jag svårt att se!? Jag förstår inte resonemanget att "adeln" skulle vara för fin, människor som människor, eller!? Det är absolut en sluten krets, men människor som har något dom vill ha, vad det än vara månde, är alltid välkomna, om än aldrig som jämlikar.
Sen säger ni att det verkar osannolikt att dom skulle ha använt huset själva, för att dom skulle ha andra lokaler som i ännu mindre utsträckning skulle koppla ihop dom med det här, jag tycker, utifrån Ert sätt att resonera, att dom har distanserat sig själva från det här väldigt bra, just genom att använda det huset.
Jag tycker det är enkelt, om dom
inte har med det att göra, så är en polisanmälan självklar, då gör man
allt för att distansera sig från det här. Problemet är om dom har med det att göra, för då blir nog inte M så glad över den adderade börda deras polisanmälan leder till.