Citat:
Ursprungligen postat av MrsMagoo
Du fjanten tala inte om mig och vad du med egna ord säger om mig har du det klart för dig.
Inget du säger här nu är i närheten av sanningen utan
du sitter och insinuerar massa lögn.
Jag vet vad som finns inom BDSM och jag står för det uttalandet det här är ingen seriös person som inrett det här hålet !
Postaren ser på film och googlar med sitt uttalande inget annat !
Räcker med analysen från igår då den här postaren trodde killen i fallet sett på film.

Jag måste nog hålla med de andra här, du uttalar dig verkligen som om du hade en massa sanningar att komma med. T.ex att "en människa hållits fången mot sin fria vilja här".
Vad vi VET är att en anmälan har inkommit. Ingen är ännu häktad. En man med sannolik koppling till källaren är anhållen, men var som försiggåtts där vet bara de som var där.
Jag tycker att vi bör ta med i beräkningen att den häktade mannen har drivit processer mot många och skaffat sig många ovänner genom åren. Det är ju inte helt uteslutet att nån av dem han stött sig med har sett sin chans att ta lite hämnd på honom genom att se till att han blir anmäld för människorov.
Sen en personlig OT-reflektion: det är tråkigt när du kallar andra postare för okvädningsord bara för att de inte har samma åsikter och teorier som du. Kan vi inte försöka hålla oss till saken, och inte gå på i sjöstövlarna om andra forummedlemmar?
Och vad gäller dina uttalanden om exakt vad BDSM står för, så får du nog i det fallet nöja dig med att det är din och
väldigt många andras syn på BDSM, men dock inte allas. Får väl tillägga att jag inte själv har den böjelsen alls, men förstår att andra inte alltid tänker som jag.