2011-03-22, 11:09
Medlem
dryslians avatar
hej nu är det så att jag och mitt ex (varit tillsammans i 3 år) har bestämt att ses och sakta försöka igen och nu sista gången då. finns det något jag kan göra för att få henne se att jag verkligen bryr mig om henne och verkligen älskar henne? försöker verkligen ta hand om henne , mysa, osv vi va ute och åt igår och det kändes jättebra men om det finns någon som varit med om samma sak och lyckats ge gärna lite små tips om vad ja kan göra för att göra detta till det bästa för henne och för mig.
Citera
2011-03-22, 11:28
Medlem
askaninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dryslian
hej nu är det så att jag och mitt ex (varit tillsammans i 3 år) har bestämt att ses och sakta försöka igen och nu sista gången då. finns det något jag kan göra för att få henne se att jag verkligen bryr mig om henne och verkligen älskar henne? försöker verkligen ta hand om henne , mysa, osv vi va ute och åt igår och det kändes jättebra men om det finns någon som varit med om samma sak och lyckats ge gärna lite små tips om vad ja kan göra för att göra detta till det bästa för henne och för mig.

Jag vill inte vara någon viktigpetter men jag tror att man bäst bör lösa sånna här saker på eget initiativ. Tror knappast det hjälper er i längden om ideerna inte kommer från hjärtat, utan snarare från random flashback medlemmar.

Det går allt bra om det är menat att det ska vara ni! Lycka till !
Citera
2011-03-22, 11:30
Medlem
dryslians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av askaninja
Jag vill inte vara någon viktigpetter men jag tror att man bäst bör lösa sånna här saker på eget initiativ. Tror knappast det hjälper er i längden om ideerna inte kommer från hjärtat, utan snarare från random flashback medlemmar.

Det går allt bra om det är menat att det ska vara ni! Lycka till !

håller med tänker på allt är här endast för om någon har något tips på små saker som ibland kan betyda mycket som jag kanske har missat som jag skulle kunna göra eller något liknande. Tackar!
Citera
2011-03-22, 12:34
Medlem
askaninjas avatar
Känns som det viktigaste i det här läget är att vara öppen och ärlig mote både henne och dig själv.
Det finns ju antagligen en anledning till att ni hamnat i den här siuationen? Tristess? Tagigt varandra för givet? etc etc?
Citera
2011-03-22, 13:09
Medlem
Battery6s avatar
Gör saker med henne som du tycker hon borde uppleva. Det finns säkert massvis som du har gjort som inte hon har gjort och då kan du ta med henne på alla dom upplevelserna som du tycker var roliga och samtidigt se om ni har samma intressen och nöjen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in