• 1
  • 2
2011-03-21, 21:06
Medlem
Tjena.

Har i 2 år varit tillsammans med en tjej, och hon har bott hos mig sedan 1 år tillbaka.
I början var allt perfekt, och hon accepterade att jag hade polare över sent om nätterna och rökte gräs. Hon sa att det är okay så länge hon slipper andas in röken.
Vi kom alltid överens, vare sig det handlade om disken eller ekonomin. En natt för ca en månad sen vände allt. När vi hade sex grät hon och sprang in på badrumet (typ en timme) och under tiden var jag så förbannad att jag rökte en spliff. Medans jag softar framför datorn hör jag hur hon låser upp dörren och går hårda steg mot sovrummet. Jag vet att det kommer bli ett helvete nu och förbereder mig för det värsta. När jag precis ska ställa mig upp slår hon mig i bakhuvet med min glasbong och skriker att jag ska dra åt helvete, att jag väljer droger framför henne osv. Vilket inte ens stämmer.
Försökte prata lugnt och behärskat men sluddrade bara. Hon gick och la sig i sängen och jag spenderade natten i soffan. Dagen efter väcker hon mig och vill göra slut.
Jävla bra start på dagen. Vi bråkar och hoten blir till allvar och hon slår mig igen, denna gång med ett askfat. Jag håller henne hårt mot väggen och skriker att hon ska lugna ner sig. Hon sparkar mig mot pungen och jag slår allt vad jag har mot väggen precis intill henne. Hon drar. Hon svarar inte när jag ringer och hon har börjat träffa en "ny vän" från jobbet. Efter några dagar flyttar hon tillbaka till mig.
Och hennes nya vän är nån keff snubbe hämtad från startrek.
Detta fick jag höra av min bror:
"Såg din tjej på stan, trodde först att killen hon var med var DU, när jag kom närmre såg jag att det var nån helt annan och att dom kysstes".
Blev helt lugn när jag fick höra det, men efter en stund vart jag rasande och slängde grejer överallt för jag älskar henne så hårt.
Har inte konfronterat henne än, utan tänkte bara be henne packa sina prylar och försvinna, bara sådär. Vad tycker ni?
Citera
2011-03-21, 21:09
Medlem
youpendiis avatar
Du ska helt klart göra slut. Vilken jävla idiot hon verkar vara. Träffa henne och gör slut!
Citera
2011-03-21, 21:11
Medlem
j0h2ns avatar
Byt lås och ställ hennes skit utanför (eller försök jobba igenom hennes problem, men det lär väl bli problematiskt när du är flummare)...

Eftersom hon varit otrogen är det antagligen ingen idé ändå. Palla med en brud som slår en, är otrogen, och dessutom gnäller om knarket...
Citera
2011-03-21, 21:12
Medlem
ryamattas avatar
Otrohet är aldrig okej, dumpa direkt!
Citera
2011-03-21, 21:13
Medlem
Highsounds avatar
När du ber henne dra ska du också tala om varför!

"För att du tog sönder min bong ditt inkompetenta luder!"
Citera
2011-03-21, 21:14
Medlem
-Orko-s avatar
Håller inte riktigt med föregående talare. Bortser man från att hon verkar våldsam (och därför dum i huvudet) så tycker jag nog att skulden ligger en del på dig. Men du får nog utveckla med vad du menar med att du har rökaapartyn med dina polare sena nätter.

Självinsikt löser det mesta. Det måste självklart hon också skaffa sig.
Citera
2011-03-21, 21:21
Medlem
Bookhouses avatar
Släng ut henne. Du kan inte acceptera att hon har varit med någon annan medan hon har bott hos dig. Att vara otrogen med mary jane är inte samma sak som att vara otrogen med en riktigt snubbe.
Citera
2011-03-21, 21:26
Medlem
Bookhouses avatar
Packa hennes saker och ställ ut dom utanför dörren. Säg att dom står där nu och du inte har ansvar för dom. Bjud henne inte ens på att tjata om varför hon har gjort som hon har utan låt henne i så fall fråga varför så kan du lugnt och kallt bara säga vad din bror berättade för dig.
Det är tufft men värt det i längden.
Citera
2011-03-21, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bookhouse
Packa hennes saker och ställ ut dom utanför dörren. Säg att dom står där nu och du inte har ansvar för dom. Bjud henne inte ens på att tjata om varför hon har gjort som hon har utan låt henne i så fall fråga varför så kan du lugnt och kallt bara säga vad din bror berättade för dig.

Bra svar!
Citera
2011-03-21, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bookhouse
Bra svar!
Citera
2011-03-21, 21:29
Medlem
Medves avatar
Be henne dra finns ingen anledning att ha kvar henne.
Citera
2011-03-21, 21:29
Bannlyst
Inget att fundera över släng ut den mansmisshandlande, otrogna psykopaten så fort som möjligt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in