• 3
  • 4
2011-03-22, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D1SCO8
Absolut, men du säger ju ändå att han ger tillbaka, du skriver ju att han är underbar, att ni har kul och mysigt ihop? .. det är väl att han ger tillbaka. sen att ni inte " är " tillsammans än är ju bara en titel.
För tillsammans det är ni ju egentligen.. 4månader, ni träffas några gånger i veckan, ni gör mat, myser, kramas, har sex med varandra. det kallar jag ett förhållande? ..

Jag gav allt, men jag fick ju precis som du lite tillbaka hela tiden, sen efter ett tag så gav hon lika mkt som mig, och ibland även mer än mig.. så ge allt lite tid.. känner du samma sak om 3-4 månader, så tkr jag du ska se dig vidare efter någon annan..

Ja, han ger tillbaka. Ibland ger han mycket och ibland ger han knappt något alls.
Det är det som gör mig osäker. Det svänger väldigt kraftigt ibland.

Eftersom jag med tiden insett att mina känslor har växt sig starkare är jag helt klart beredd på att ge honom en ärlig chans.
Citera
2011-03-22, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blondie99
Ja, han ger tillbaka. Ibland ger han mycket och ibland ger han knappt något alls.
Det är det som gör mig osäker. Det svänger väldigt kraftigt ibland.

Eftersom jag med tiden insett att mina känslor har växt sig starkare är jag helt klart beredd på att ge honom en ärlig chans.

Tycker du ska prata med honom så snart som möjligt, tänk efter under kvällen och natten, på vad det är du vill säga, och säg det till honom.. hör gärna av dig så jag vet hur det går.

lycka till.
Citera
2011-03-22, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D1SCO8
Tycker du ska prata med honom så snart som möjligt, tänk efter under kvällen och natten, på vad det är du vill säga, och säg det till honom.. hör gärna av dig så jag vet hur det går.

lycka till.

Ja, jag ska fundera ut vad jag verkligen vill säga.
Tack för hjälp.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in