Citat:
Ursprungligen postat av nock
Även om förintel$en skulle ha ägt så är den jävligt "överskattad" eller vad man ska kalla det. Det dog 50+ miljoner i kriget och 99% av all uppmärksamhet dras till de 6 miljoner judarna. Det går inte en vecka utan att se nån ny förintelsedokumentär eller trailer på en ny film som handlar om förintelsen/onda nazister på tv. Personligen tror jag att förintel$en är en lögn för att gynna judarna och skapa white-guilt för all framtid och med allt vad det innebär. Men det kommer förhoppningsvis en dag när det kommer fram vilka brott sionisterna har gjort mot mänskligheten, och då kommer förintel$en se ut som en fis i rymden.
Visst är den överskattad, ingen som förneka det. Klart judarna tar fram sin stora propaganda maskin, ser till sitt eget folk. Det gjorde tyskarna också, det gör amerikanerna idag. Det är ju rätt så välkänt att "top gun" var en beställning av "Marine" för höja anseendet och locka fler att börja värvning till flyget. "Impedance Day" var en också hyllning, för höja amerikanernas stolthet över sitt land.
Nej förintelsen är inte en lögn, men däremot tog de akt se till det gynna dom.
Förintelse av folkslag har alltid på gått, men uppmärksammas inte lika mycket idag som tyskarnas försök. Varför? Kanske för det är Nynaziströrelsen som vill tvätta sin buk?? Av någon konstig orsak, det borde istället vara stolta att Hitler nästan klarade av utrota dom från jordens mark. ....
Judarna är smarta när det gäller "business" inte att förneka, de ser om sitt eget folk. Lite för mycket i mina ögon. Jag gillar inte dom det kan jag erkänna.